Bu çalışmada eğitimcilerin görüşleri çerçevesinde eğitim teknolojileri merkezlerinin işlevlerinin belirlenmesiamaçlanmıştır. Çalışmaya toplam 133 eğitimci katılmıştır. Bu eğitimciler; Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Milli Eğitim veKültür Bakanlığı eğitim uzmanları (n = 24, %18), okul yöneticileri (n = 44, %33.1), öğretmenler (n = 41, %30.8) veakademisyenler (n = 24, %18) olarak gruplandırılmıştır. Çalışmada, araştırmacılar tarafından geliştirilen ve geçerlik vegüvenirlik çözümlemeleri yapılan 5’li Likert türündeki “Eğitim Teknolojileri Merkezlerinin İşlevlerini Belirleme” adlı veritoplama aracı kullanılmıştır. Araştırmaya katılan eğitimciler veri toplama aracında eğitim teknolojileri merkezlerininişlevlerini belirlemeye yönelik hazırlanan maddelerin genelini % 89 düzeyinde olumlu görüş bildirerek onaylamışlardır
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2009 |
Published in Issue | Year 2009 Volume: 37 Issue: 37 |