BibTex RIS Cite

Sprachbeiträge Von Kleinkındern im Vorschulischen Dafunterricht

Year 2009, Volume: 37 Issue: 37, 174 - 188, 01.06.2009

Abstract

Erken yaşta yabancı dil öğrenimi konusunda yayımlanan Avrupa Birliği araştırma raporlarına göre, çocuklarınyabancı dili hem yaratıcı hem de kalıplaşmış biçimde kullanmalarını sağlamak büyük önem taşımaktadır. Bu çalışmada okulöncesi Türk çocuklarının yaratıcı ve kalıplaşmış dil kullanımlarının saptanmasına, kategorize edilmesine ve yorumlanmasınayönelik mikro ölçekli bir araştırma yapılmıştır. Bunun için iki olgu üzerinde yoğunlaşılmıştır: 1. Derste öğretmenin talebiüzerine gerçekleşen önceden öğrenilmiş kalıplara dayalı dil kullanımı; 2. Derste öğretmenin talebi üzerine gerçekleşmeyenyaratıcı dil kullanımı. Yapılan sınıf içi gözlemler ve görüşmeler sonrasında öğrenme süreçleri ve öğrenmeyi etkileyenfaktörler ortaya çıkarılmaya çalışılmıştır. Bu çerçevede Türkiye’de okul öncesi Almanca öğretimindeki sorunlara ve fırsatlaradeğinilmiştir

Year 2009, Volume: 37 Issue: 37, 174 - 188, 01.06.2009

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Dalim Çiğdem Ünal This is me

Publication Date June 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 37 Issue: 37

Cite

APA Ünal, D. Ç. (2009). Sprachbeiträge Von Kleinkındern im Vorschulischen Dafunterricht. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 37(37), 174-188.