2006 yılında güncelleşme çalışmaları tamamlanan ülkemiz öğretmen yetiştirme programlarından Alman Dili Eğitimi programında öğretmen adaylarının kendi alanlarında meslek bilgi ve becerisi kazanmalarını sağlayacak derslere ağırlık verilmiştir. Programın son iki döneminde yer alan okul uygulamaları Almanca öğretmen adaylarının uygulama becerilerini deneyimleme olanağı sunmaktadır. Bu çalışmada, okul uygulamasının öğretmenlik mesleğine geçişteki önemli katkısından hareketle, okul deneyimi ve uygulamalarının eylem araştırması ilkeleri doğrultusunda yapılandırılmasının gerekliliği üzerinde durulmuş ve Almanca dersi uygulamalarından örnekler verilerek öneriler sunulmuştur
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2008 |
Published in Issue | Year 2008 Volume: 35 Issue: 35 |