Ajzen. [. ve Fishbein, M. (1970). The prediction of behavior from attitudinal and normative variebles. Journal of Experimental Social Psychology, 6, 466-487.
Ajzen, I. ve Fishbein, M. (1977). Attitude—behavior relations. A theoretical analysis and review of empirical research. Psychological Bulletin, 84, 888-918.
Ajzen. [. (1991 ). The theory of planned behavior. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 50, 179—21 1.
Arkonaç, S. (2001). Sosyal Psikoloji. İstanbul: Alfa Basım Yayım Dağıtım Ltd.
Büyükkaragöz, S. ve Sünbül, A. M. (1997). Öğretmen adayı öğrencilerin öğretmenlik yeterlik düzeyleri ve mesleki tutumları ile bunlar arasındaki ilişkiler. Eğitim Sempozyumu, 167—181.
Çapa. Y. ve Çil. N. (2000). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18, 69—73.
Çelikten. M. ve Can, N. (2003). ldeal Teacher From The Perceptions of Administrators. Teacher and Parents. Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 15. 254-265.
Eckes, T. ve Six. B. (1994). Metaanalyse in der Einstellungs-Verhaltens-Forschung. Zeitschrift für Psychologie, 27. 7—17.
Gürdal. A. (1997). Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin fene karşı tutumları ve fen öğretiminde entegrasyonun önemi. Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 9, 237-253.
Kaya, A. (2004). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutuın ve endişeleri. Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar, 99—103.
Küçükahmet. L. (1998). Öğretim İlke ve Yöntemleri. İstanbul: Alkım Yayınları.
MEB (2001 ). Çağdaş Öğretmen Profili. Ankara: Milli Eğitim Basımevi.
Meinefeld. W. (1994). Stichwort: Einstellung (eds. Asanger, R. & Wenninger, G.) Handwörterbuch Psychologie, Weinheim: Beltz.
Neuhaus. B. (2004). Einstellungsausprâgungen von Biologielehrern. Universitat Kassel. publizierte Dissertation.
'Sayın, S. (2003). Farkh programlarda okuyan öğretmen adayı üniversite öğrencilerinin empatik eğilimi, öğretmenlik mesleğine karşı tutum ve mesleki benlik saygısı. Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi, 74-84.
Soran, H., Demirci. C. ve Atav. E. (1996). Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının belirlenmesi. II. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi, lstanbul.
Yalvaç. B. ve Sungur, S. (2000). Fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuvar derslerine karşı tutumlarının incelenmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi. 12. 56-64.
Year 2005,
Volume: 29 Issue: 29, 110 - 116, 01.06.2005
Ajzen. [. ve Fishbein, M. (1970). The prediction of behavior from attitudinal and normative variebles. Journal of Experimental Social Psychology, 6, 466-487.
Ajzen, I. ve Fishbein, M. (1977). Attitude—behavior relations. A theoretical analysis and review of empirical research. Psychological Bulletin, 84, 888-918.
Ajzen. [. (1991 ). The theory of planned behavior. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 50, 179—21 1.
Arkonaç, S. (2001). Sosyal Psikoloji. İstanbul: Alfa Basım Yayım Dağıtım Ltd.
Büyükkaragöz, S. ve Sünbül, A. M. (1997). Öğretmen adayı öğrencilerin öğretmenlik yeterlik düzeyleri ve mesleki tutumları ile bunlar arasındaki ilişkiler. Eğitim Sempozyumu, 167—181.
Çapa. Y. ve Çil. N. (2000). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18, 69—73.
Çelikten. M. ve Can, N. (2003). ldeal Teacher From The Perceptions of Administrators. Teacher and Parents. Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 15. 254-265.
Eckes, T. ve Six. B. (1994). Metaanalyse in der Einstellungs-Verhaltens-Forschung. Zeitschrift für Psychologie, 27. 7—17.
Gürdal. A. (1997). Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin fene karşı tutumları ve fen öğretiminde entegrasyonun önemi. Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 9, 237-253.
Kaya, A. (2004). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutuın ve endişeleri. Eğitimde Çağdaş Yaklaşımlar, 99—103.
Küçükahmet. L. (1998). Öğretim İlke ve Yöntemleri. İstanbul: Alkım Yayınları.
MEB (2001 ). Çağdaş Öğretmen Profili. Ankara: Milli Eğitim Basımevi.
Meinefeld. W. (1994). Stichwort: Einstellung (eds. Asanger, R. & Wenninger, G.) Handwörterbuch Psychologie, Weinheim: Beltz.
Neuhaus. B. (2004). Einstellungsausprâgungen von Biologielehrern. Universitat Kassel. publizierte Dissertation.
'Sayın, S. (2003). Farkh programlarda okuyan öğretmen adayı üniversite öğrencilerinin empatik eğilimi, öğretmenlik mesleğine karşı tutum ve mesleki benlik saygısı. Süleyman Demirel Üniversitesi Burdur Eğitim Fakültesi Dergisi, 74-84.
Soran, H., Demirci. C. ve Atav. E. (1996). Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının belirlenmesi. II. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi, lstanbul.
Yalvaç. B. ve Sungur, S. (2000). Fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuvar derslerine karşı tutumlarının incelenmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi. 12. 56-64.
Işık, S., Yaman, M., & Soran, H. (2005). BİYOLOJİ VE BİYOLOJİ ÖĞRETMENLİĞİNE KARŞI TUTUMLARINA GÖRE BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ TİPLERİNİN BELİRLENMESİ. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 29(29), 110-116.