Research Article
BibTex RIS Cite
Year 1992, Volume: 8 Issue: 8, 199 - 208, 01.06.1992

Abstract

İlkokullarda dört ayrı program tipinde resim-iş dersinin konumu, önemi, işlevi

Year 1992, Volume: 8 Issue: 8, 199 - 208, 01.06.1992

Abstract

1Jkö~timde Resim-İş dersınin hala gereken düzeyde işlenmemesi ulusal egitiminiz adına bir taIihsizliktir. Resim-İş dersi için aynlan süreler.öteki derslerle kıyaslandıAında çok yetersiz kalır. Ulusca bireysel ve kültürel gereksinimler'Resim-lş dersine daha çok önem verilmesini gerektirirken uygulamada bunun tam tersi görülür. llkokuUanpuzda sınıflar kalabalık, çalışma yerleri dar, araç ve gereç yetersizdir. Ög~enlerin derse yaklaşımlan ön yargılıve olumsuidur. Bu olumsuzlugon nedenlerinin başında kendilerini sanat konusunda yeteneksiz ve yetersiz bulmalan gelir. Ögretinenlikle ilgili bilgileri ne kadar güçlü olursa olSun alan bilgileri yetersiz kaldıAmdan Resim-İş dersine ürlcek bakarlar. Bir başka deyişleResim-iş~ısinde' ne öA~teceklerini bilemediklerinden nasıl ögIetece1derinde de zoclanırlar.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Olcay Kırışoğlu This is me

Publication Date June 1, 1992
Published in Issue Year 1992 Volume: 8 Issue: 8

Cite

APA Kırışoğlu, O. (1992). İlkokullarda dört ayrı program tipinde resim-iş dersinin konumu, önemi, işlevi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(8), 199-208.