APA |
Atadil, H. A., Berezına, K., Yılmaz, B. S., Çobanoglu, C. (2010). AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 11(2). |
|
AMA |
Atadil HA, Berezına K, Yılmaz BS, Çobanoglu C. AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. June 2010;11(2). |
|
Chicago |
Atadil, H. Atahan, Katerina Berezına, Burcu Selin Yılmaz, and Cihan Çobanoglu. “AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 11, no. 2 (June 2010). |
|
EndNote |
Atadil HA, Berezına K, Yılmaz BS, Çobanoglu C (June 1, 2010) AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 11 2 |
|
IEEE |
H. A. Atadil, K. Berezına, B. S. Yılmaz, and C. Çobanoglu, “AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS”, Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 11, no. 2, 2010. |
|
ISNAD |
Atadil, H. Atahan et al. “AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 11/2 (June 2010). |
|
JAMA |
Atadil HA, Berezına K, Yılmaz BS, Çobanoglu C. AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2010;11. |
|
MLA |
Atadil, H. Atahan et al. “AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 11, no. 2, 2010. |
|
Vancouver |
Atadil HA, Berezına K, Yılmaz BS, Çobanoglu C. AN ANALYSIS OF THE USAGE OF FACEBOOK AND TWITTER AS A MARKETING TOOL IN HOTELS. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2010;11(2). |
|