Enformasyon toplumunda varlık göstermeyi hedef edinen örgütlerin sanal örgütlenme doğrultusunda faaliyet göstermeleri bir zorunluluk haline gelmiştir. Ancak, günümüz şartlarında örgütlerin Internet’i kullanıyor ve faaliyet gösteriyor olmaları yeterli değildir. Rekabette güçlü bir konumda olabilmek için etkili ve doğru sanal örgütlenme stratejilerinin belirlenmesi gerekmektedir; çünkü sanal örgütlenme stratejilerini iyi belirleyemeyen örgütler, gereksiz yere harcamalar yaparak, emek ve zaman kaybıyla karşı karşıya kalırlar.Bu çalışmada, 1998 yılı verilerine göre Denizli’deki ilk on büyük sanayi kuruluş sıralamasına giren örgütlerin Internet’teki sanal örgütlenme başlangıç stratejilerini değerlendirmek üzere bir araştırma yapılmıştır.
Enformasyon toplumunda varlık göstermeyi hedef edinen örgütlerin sanal örgütlenme doğrultusunda faaliyet göstermeleri bir zorunluluk haline gelmiştir. Ancak, günümüz şartlarında örgütlerin Internet’i kullanıyor ve faaliyet gösteriyor olmaları yeterli değildir. Rekabette güçlü bir konumda olabilmek için etkili ve doğru sanal örgütlenme stratejilerinin belirlenmesi gerekmektedir; çünkü sanal örgütlenme stratejilerini iyi belirleyemeyen örgütler, gereksiz yere harcamalar yaparak, emek ve zaman kaybıyla karşı karşıya kalırlar.Bu çalışmada, 1998 yılı verilerine göre Denizli’deki ilk on büyük sanayi kuruluş sıralamasına giren örgütlerin Internet’teki sanal örgütlenme başlangıç stratejilerini değerlendirmek üzere bir araştırma yapılmıştır.
Yüksel, Ö., & Haşıloğlu, S. B. (2001). DENİZLİ’DEKİ BÜYÜK SANAYİ KURULUŞLARINSANAL ÖRGÜTLENME STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, 1(1).
AMA
Yüksel Ö, Haşıloğlu SB. DENİZLİ’DEKİ BÜYÜK SANAYİ KURULUŞLARINSANAL ÖRGÜTLENME STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. March 2001;1(1).
Chicago
Yüksel, Öznur, and Selçuk Burak Haşıloğlu. “DENİZLİ’DEKİ BÜYÜK SANAYİ KURULUŞLARINSANAL ÖRGÜTLENME STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 1, no. 1 (March 2001).
EndNote
Yüksel Ö, Haşıloğlu SB (March 1, 2001) DENİZLİ’DEKİ BÜYÜK SANAYİ KURULUŞLARINSANAL ÖRGÜTLENME STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 1 1
IEEE
Ö. Yüksel and S. B. Haşıloğlu, “DENİZLİ’DEKİ BÜYÜK SANAYİ KURULUŞLARINSANAL ÖRGÜTLENME STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 1, 2001.
ISNAD
Yüksel, Öznur - Haşıloğlu, Selçuk Burak. “DENİZLİ’DEKİ BÜYÜK SANAYİ KURULUŞLARINSANAL ÖRGÜTLENME STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 1/1 (March 2001).
JAMA
Yüksel Ö, Haşıloğlu SB. DENİZLİ’DEKİ BÜYÜK SANAYİ KURULUŞLARINSANAL ÖRGÜTLENME STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2001;1.
MLA
Yüksel, Öznur and Selçuk Burak Haşıloğlu. “DENİZLİ’DEKİ BÜYÜK SANAYİ KURULUŞLARINSANAL ÖRGÜTLENME STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, vol. 1, no. 1, 2001.
Vancouver
Yüksel Ö, Haşıloğlu SB. DENİZLİ’DEKİ BÜYÜK SANAYİ KURULUŞLARINSANAL ÖRGÜTLENME STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi. 2001;1(1).