BibTex RIS Cite

Effect of Candidate Teachers’ Opinions to Public Personnel Selection Examination (PPSE) on Attitudes of Teaching

Year 2011, Volume: 2 Issue: 1, 30 - 54, 01.03.2011

Abstract

References

  • Akpınar, E., Yıldız, E. & Ergin, Ö. (2006). Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 19, 56-62.
  • Alım M. & Bekdemir, Ü. (2006). Coğrafya öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları. Milli Eğitim Dergisi, 172, 263-275.
  • Aslan, D. & Akyol, A.K. (2006). Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ve mesleki benlik saygılarının incelenmesi. Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,15( 2).
  • Aşkar P. & Erden, M. (1986). öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları. I. Ulusal Eğitim Kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul.
  • Baştürk, R. (2007). Türkiye’deki kamu eğitim kurumlarında çalışacak öğretmenlerin atanmalarına ilişkin bir inceleme. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33, 33-40.
  • Bulut, H. & Doğar, Ç. (2006). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine karşı tutumlarının incelenmesi. Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (1).
  • Çapa, Y. & Çil, N. (2000). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18, 69- 73.
  • Çapri, B. & Çelikkaleli, Ö. (2008). Öğretmen adaylarının öğretmenliğe ilişkin tutum ve mesleki yeterlik inançlarının cinsiyet, program ve fakültelerine göre incelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(15), 33-53.
  • Çeliköz, N. & Çetin, F. (2004). Anadolu öğretmen lisesi öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarını etkileyen etmenler. Millî Eğitim Dergisi, 162, 136-145.
  • Çetin, Ş. (2003). Anadolu öğretmen lisesi ve düz lise çıkışlı eğitim fakültesi öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının karşılaştırılması. Yayımlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Çetin, Ş., Koç, Z. & Çetin, F. (2007). KPSS sınavına yönelik kaygı ölçeğinin geliştirilmesi (geçerlik ve güvenirlik çalışması). 16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 5-7 Eylül, Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi,Tokat.
  • Çetinkaya, Z. (2009). Türkçe öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının belirlenmesi. İlköğretim Online, 8(2), 298-305.
  • Çilenti, K. (1984). Eğitim teknolojisi ve öğretim. Ankara: Kadıoğlu Matbaası.
  • Ercoşkun, M. H. ve Nalçacı, A. (2009). Sınıf öğretmeni adaylarının ÖSS, akademik ve KPSS başarılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi. 17 (2), 479- 486.
  • Erdem, A.R., Gezer, K. & Çokadar, H. (2005). Ortaöğretim fen-matematik ve sosyal alanlar öğretmenliği tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları. 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bildiri Kitabı, Denizli.
  • Erdem, A. R. & Anılan, H. (2000). PAÜ eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7, 144- 149.
  • Erden, M. (1995). Öğretmen adaylarının öğretmenlik sertifikası derslerine yönelik tutumları. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11, 99-104.
  • Erden, M. (2007). Öğretmenlik mesleğine giriş. Ankara: Arkadaş Yayınları.
  • Ergün, M. (2005). İlköğretim okulları öğretmen adaylarının KPSS’deki başarı düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi, 13 (2), 311-326.
  • Gürbüztürk, O. & Genç, S. Z. (2004). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (7), 47-62.
  • Güdek, B. (2007). Eğitim fakültesi müzik eğitimi anabilim dalı 1. ve 4. sınıf öğrencilerinin müzik öğretmenliği mesleğine yönelik tutumlarının öğrenciye ait farklı değişkenler açısından incelenmesi. Yayımlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Hoşgörür, V., Kılıç, Ç. & Dündar, H. (2002). Kırıkkale Üniversitesi sınıf öğretmenliği programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine karşı tutumları. M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi,16, 91-100.
  • Kablan, Z. ve Turan, H. (2006). Öğretmenlik mesleğine girişte kullanılan kamu personeli seçme sınavı (KPSS) hakkında öğretmen adaylarının görüşleri. 15. Eğitim Bilimleri Kongresi, Bildiri Özetleri. Muğla Üniversitesi, Muğla.
  • Kaya, A. & Büyükkasap, E. (2005). Fizik öğretmenliği programı öğrencilerinin profilleri, öğretmenlik mesleğine yönelik tutum ve endişeleri: Erzurum örneği. Kastamonu Eğitim Dergisi, 2, 367-380.
  • Kösterelioğlu, İ., Kösterelioğlu, M. A. ve Kaplan, S. (2007). Kamu personeli seçme sınavı puanları ile lisans başarısı arasındaki ilişkilerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. 16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 5-7 Eylül, Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Tokat.
  • Küçükahmet, L. (2003). Öğretimi planlama ve değerlendirme. Ankara: Nobel Yayıncılık.
  • Küçükahmet, L. (1976). Öğretmen yetiştiren kurum öğretmenlerinin Tutumları. Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yayınları:55, Konya.
  • MEB. (2007). Millî Eğitim Bakanlığı öğretmenlerinin atama ve yer değiştirme yönetmeliği.
  • 03.2007 tarih, 26475 sayılı Resmi Gazete.
  • Nartgün, Ş. (2011). Employment of facult y of education students: Public personnel selection examination (PPSE). International Journal of Business and Social Science, 2(21), 101-111.
  • Orbay, M. ve Öner, F. (2006). KPSS ile öğretmen atamaları hakkında bir değerlendirme. http:// ww.memurlar.net/haber/60243 Adresinden 15. 08. 2008 tarihinde indirilmiştir.
  • Özoğlu, M. (2010). Türkiye’de öğretmen yetiştirme sorunları. http://www.setav.org/public/Turkiye-de-ogretmen-yetistirme-sorunlari Adresinden 6.01.2012 tarihinde indirilmiştir
  • Pehlivan, K. (2004). Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ve okul tutumları arasındaki ilişki. Eurasian Journal of Education Research, 14, 211-218.
  • Sağlam, A. Ç. (2008). Müzik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. V (I), 59-69.
  • Sayın, S. (2005). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine karşı tutumları ve mesleki benlik saygılarının incelenmesi. Eurasian Journal of Education Research, 19, 272-281.
  • Seferoğlu, S. S.(2004). Öğretmen adaylarının öğretmenliğe yönelik tutumları. XII. Eğitim Bilimleri Kongresi:Bildiriler, Cilt I, 413-423. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Sözer, E. (1996).Üniversitelerde öğrenim gören öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2).
  • Temizkan, M. (2008). Türkçe öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir araştırma. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 6(3) ,461-486.
  • Tümkaya, S., Aybek, B. & Çelik, M. (2007). An prediction of hopelessness and state-trait anxiety levels among teacher candidates before the kpss exam. Educational Sciences: Theory ve Practice, 7(2), 967- 974.
  • Üstün, A. (2005). Farklı branşlardaki öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının karşılaştırmalı incelenmesi. 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bildiriler Kitabı, 447-451, Denizli.
  • Üstün, E., Erkan S. & Akman B. (2004). Türkiye’de okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi. Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 10, 129-136.
  • Varış, F. (1973). Öğretmen yetiştirme üzerine. Ellinci yıla armağan. Ankara: A.Ü. Eğitim Fakültesi Yayınları No:166.
  • Yeşil, R., Korkmaz, Ö. & Kaya, S. (2009). Eğitim fakültesindeki akademik başarının kamu personeli seçme sınavı’ndaki başarı üzerinde etkisi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 19 (2), 149–160.
  • Yüksel, S. (2004). Öğretmen atamalarında merkezi sınav uygulamalarının değerlendirilmesi. XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. Malatya.
  • About the Author(s):
  • Veysel OKÇU, Ph.D., Sciences Educational Department, Siirt University, Siirt/Turkey. Research fields:
  • Educational Management , teacher’s educational research.
  • Coşkun ÇELİK, Ph.D., Department of Computer Education and Instructional Technology, Siirt
  • University, Siirt/Turkey. Research fields: teacher’s educational research.
Year 2011, Volume: 2 Issue: 1, 30 - 54, 01.03.2011

Abstract

References

  • Akpınar, E., Yıldız, E. & Ergin, Ö. (2006). Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 19, 56-62.
  • Alım M. & Bekdemir, Ü. (2006). Coğrafya öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları. Milli Eğitim Dergisi, 172, 263-275.
  • Aslan, D. & Akyol, A.K. (2006). Okul öncesi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ve mesleki benlik saygılarının incelenmesi. Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi,15( 2).
  • Aşkar P. & Erden, M. (1986). öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları. I. Ulusal Eğitim Kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul.
  • Baştürk, R. (2007). Türkiye’deki kamu eğitim kurumlarında çalışacak öğretmenlerin atanmalarına ilişkin bir inceleme. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 33, 33-40.
  • Bulut, H. & Doğar, Ç. (2006). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine karşı tutumlarının incelenmesi. Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, 8 (1).
  • Çapa, Y. & Çil, N. (2000). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18, 69- 73.
  • Çapri, B. & Çelikkaleli, Ö. (2008). Öğretmen adaylarının öğretmenliğe ilişkin tutum ve mesleki yeterlik inançlarının cinsiyet, program ve fakültelerine göre incelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(15), 33-53.
  • Çeliköz, N. & Çetin, F. (2004). Anadolu öğretmen lisesi öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarını etkileyen etmenler. Millî Eğitim Dergisi, 162, 136-145.
  • Çetin, Ş. (2003). Anadolu öğretmen lisesi ve düz lise çıkışlı eğitim fakültesi öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının karşılaştırılması. Yayımlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Çetin, Ş., Koç, Z. & Çetin, F. (2007). KPSS sınavına yönelik kaygı ölçeğinin geliştirilmesi (geçerlik ve güvenirlik çalışması). 16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 5-7 Eylül, Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi,Tokat.
  • Çetinkaya, Z. (2009). Türkçe öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumlarının belirlenmesi. İlköğretim Online, 8(2), 298-305.
  • Çilenti, K. (1984). Eğitim teknolojisi ve öğretim. Ankara: Kadıoğlu Matbaası.
  • Ercoşkun, M. H. ve Nalçacı, A. (2009). Sınıf öğretmeni adaylarının ÖSS, akademik ve KPSS başarılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi. 17 (2), 479- 486.
  • Erdem, A.R., Gezer, K. & Çokadar, H. (2005). Ortaöğretim fen-matematik ve sosyal alanlar öğretmenliği tezsiz yüksek lisans öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları. 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bildiri Kitabı, Denizli.
  • Erdem, A. R. & Anılan, H. (2000). PAÜ eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7, 144- 149.
  • Erden, M. (1995). Öğretmen adaylarının öğretmenlik sertifikası derslerine yönelik tutumları. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11, 99-104.
  • Erden, M. (2007). Öğretmenlik mesleğine giriş. Ankara: Arkadaş Yayınları.
  • Ergün, M. (2005). İlköğretim okulları öğretmen adaylarının KPSS’deki başarı düzeylerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi, 13 (2), 311-326.
  • Gürbüztürk, O. & Genç, S. Z. (2004). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin görüşleri. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5 (7), 47-62.
  • Güdek, B. (2007). Eğitim fakültesi müzik eğitimi anabilim dalı 1. ve 4. sınıf öğrencilerinin müzik öğretmenliği mesleğine yönelik tutumlarının öğrenciye ait farklı değişkenler açısından incelenmesi. Yayımlanmamış Doktora Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Hoşgörür, V., Kılıç, Ç. & Dündar, H. (2002). Kırıkkale Üniversitesi sınıf öğretmenliği programı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine karşı tutumları. M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi,16, 91-100.
  • Kablan, Z. ve Turan, H. (2006). Öğretmenlik mesleğine girişte kullanılan kamu personeli seçme sınavı (KPSS) hakkında öğretmen adaylarının görüşleri. 15. Eğitim Bilimleri Kongresi, Bildiri Özetleri. Muğla Üniversitesi, Muğla.
  • Kaya, A. & Büyükkasap, E. (2005). Fizik öğretmenliği programı öğrencilerinin profilleri, öğretmenlik mesleğine yönelik tutum ve endişeleri: Erzurum örneği. Kastamonu Eğitim Dergisi, 2, 367-380.
  • Kösterelioğlu, İ., Kösterelioğlu, M. A. ve Kaplan, S. (2007). Kamu personeli seçme sınavı puanları ile lisans başarısı arasındaki ilişkilerin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi. 16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 5-7 Eylül, Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Tokat.
  • Küçükahmet, L. (2003). Öğretimi planlama ve değerlendirme. Ankara: Nobel Yayıncılık.
  • Küçükahmet, L. (1976). Öğretmen yetiştiren kurum öğretmenlerinin Tutumları. Ankara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yayınları:55, Konya.
  • MEB. (2007). Millî Eğitim Bakanlığı öğretmenlerinin atama ve yer değiştirme yönetmeliği.
  • 03.2007 tarih, 26475 sayılı Resmi Gazete.
  • Nartgün, Ş. (2011). Employment of facult y of education students: Public personnel selection examination (PPSE). International Journal of Business and Social Science, 2(21), 101-111.
  • Orbay, M. ve Öner, F. (2006). KPSS ile öğretmen atamaları hakkında bir değerlendirme. http:// ww.memurlar.net/haber/60243 Adresinden 15. 08. 2008 tarihinde indirilmiştir.
  • Özoğlu, M. (2010). Türkiye’de öğretmen yetiştirme sorunları. http://www.setav.org/public/Turkiye-de-ogretmen-yetistirme-sorunlari Adresinden 6.01.2012 tarihinde indirilmiştir
  • Pehlivan, K. (2004). Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları ve okul tutumları arasındaki ilişki. Eurasian Journal of Education Research, 14, 211-218.
  • Sağlam, A. Ç. (2008). Müzik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. V (I), 59-69.
  • Sayın, S. (2005). Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine karşı tutumları ve mesleki benlik saygılarının incelenmesi. Eurasian Journal of Education Research, 19, 272-281.
  • Seferoğlu, S. S.(2004). Öğretmen adaylarının öğretmenliğe yönelik tutumları. XII. Eğitim Bilimleri Kongresi:Bildiriler, Cilt I, 413-423. Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Sözer, E. (1996).Üniversitelerde öğrenim gören öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2).
  • Temizkan, M. (2008). Türkçe öğretmeni adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları üzerine bir araştırma. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 6(3) ,461-486.
  • Tümkaya, S., Aybek, B. & Çelik, M. (2007). An prediction of hopelessness and state-trait anxiety levels among teacher candidates before the kpss exam. Educational Sciences: Theory ve Practice, 7(2), 967- 974.
  • Üstün, A. (2005). Farklı branşlardaki öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının karşılaştırmalı incelenmesi. 14. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Bildiriler Kitabı, 447-451, Denizli.
  • Üstün, E., Erkan S. & Akman B. (2004). Türkiye’de okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi. Kırgızistan-Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 10, 129-136.
  • Varış, F. (1973). Öğretmen yetiştirme üzerine. Ellinci yıla armağan. Ankara: A.Ü. Eğitim Fakültesi Yayınları No:166.
  • Yeşil, R., Korkmaz, Ö. & Kaya, S. (2009). Eğitim fakültesindeki akademik başarının kamu personeli seçme sınavı’ndaki başarı üzerinde etkisi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 19 (2), 149–160.
  • Yüksel, S. (2004). Öğretmen atamalarında merkezi sınav uygulamalarının değerlendirilmesi. XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı. Malatya.
  • About the Author(s):
  • Veysel OKÇU, Ph.D., Sciences Educational Department, Siirt University, Siirt/Turkey. Research fields:
  • Educational Management , teacher’s educational research.
  • Coşkun ÇELİK, Ph.D., Department of Computer Education and Instructional Technology, Siirt
  • University, Siirt/Turkey. Research fields: teacher’s educational research.
There are 49 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Veysel Okçu This is me

Coşkun Çelik This is me

Publication Date March 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 2 Issue: 1

Cite

APA Okçu, V., & Çelik, C. (2011). Effect of Candidate Teachers’ Opinions to Public Personnel Selection Examination (PPSE) on Attitudes of Teaching. The International Journal of Research in Teacher Education, 2(1), 30-54.
AMA Okçu V, Çelik C. Effect of Candidate Teachers’ Opinions to Public Personnel Selection Examination (PPSE) on Attitudes of Teaching. The International Journal of Research in Teacher Education. March 2011;2(1):30-54.
Chicago Okçu, Veysel, and Coşkun Çelik. “Effect of Candidate Teachers’ Opinions to Public Personnel Selection Examination (PPSE) on Attitudes of Teaching”. The International Journal of Research in Teacher Education 2, no. 1 (March 2011): 30-54.
EndNote Okçu V, Çelik C (March 1, 2011) Effect of Candidate Teachers’ Opinions to Public Personnel Selection Examination (PPSE) on Attitudes of Teaching. The International Journal of Research in Teacher Education 2 1 30–54.
IEEE V. Okçu and C. Çelik, “Effect of Candidate Teachers’ Opinions to Public Personnel Selection Examination (PPSE) on Attitudes of Teaching”, The International Journal of Research in Teacher Education, vol. 2, no. 1, pp. 30–54, 2011.
ISNAD Okçu, Veysel - Çelik, Coşkun. “Effect of Candidate Teachers’ Opinions to Public Personnel Selection Examination (PPSE) on Attitudes of Teaching”. The International Journal of Research in Teacher Education 2/1 (March 2011), 30-54.
JAMA Okçu V, Çelik C. Effect of Candidate Teachers’ Opinions to Public Personnel Selection Examination (PPSE) on Attitudes of Teaching. The International Journal of Research in Teacher Education. 2011;2:30–54.
MLA Okçu, Veysel and Coşkun Çelik. “Effect of Candidate Teachers’ Opinions to Public Personnel Selection Examination (PPSE) on Attitudes of Teaching”. The International Journal of Research in Teacher Education, vol. 2, no. 1, 2011, pp. 30-54.
Vancouver Okçu V, Çelik C. Effect of Candidate Teachers’ Opinions to Public Personnel Selection Examination (PPSE) on Attitudes of Teaching. The International Journal of Research in Teacher Education. 2011;2(1):30-54.