Book Review

SANATSAL UYARANLARLA DİL ÖĞRETİMİ

23 - 25, 15.12.2019
https://doi.org/10.17051/ilkonline.2019.644187

Abstract

Çocuk
edebiyatı ve okuma kültürü edinimi konularında nitelikli çalışmalara imza atan
Prof. Dr. Sedat Sever’in Tudem Yayınlarından Kasım 2018’de yayımlanan “Sanatsal
Uyaranlarla Dil Öğretimi” kitabı, bebeklik döneminden başlayarak çocuk ve
gençlerin duygu ve düşünce gelişimine katkı sağlayacak birçok uyaranı işlevleriyle
birlikte ele almaktadır. 168 sayfa olan kitap, 8 bölümden oluşmaktadır. Kitabın
sonunda ailelerin ve ilgililerin çocukları nitelikli kitaplarla buluşturma
çabalarına önemli bir katkı sağlayacak değerlendirme ölçeği yer almaktadır.

References

  • Ağrelim Turhan, H. (2016). Çok uyaranlı ortamlarının öğrencilerin anlama ve yazılı anlatım becerilerine etkisi. Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi, 2 (3), 16-50. Demirel, Ö. (1999). Öğretme sanatı. Ankara: Pegem Akademi yayıncılık Göçer, A. ve Akgül, O. (2018). Türkçe eğitiminde karikatür kullanımı ve eğitsel değeri. Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi, 4 (2), 86-100. Özdoğan, B. (2014). Çocuk ve oyun-çocuğa oyunla yardım (6. Baskı). Ankara: Anı yayıncılık Sever, S. (2018). Sanatsal uyaranlarla dil öğretimi. Ankara: Tudem yayıncılık Şişman M., Güleş H. ve Dönmez A. (2010). Demokratik bir okul kültürü için yeterlilikler çerçevesi. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 3 (1), 167-182.

23 - 25, 15.12.2019
https://doi.org/10.17051/ilkonline.2019.644187

Abstract

References

  • Ağrelim Turhan, H. (2016). Çok uyaranlı ortamlarının öğrencilerin anlama ve yazılı anlatım becerilerine etkisi. Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi, 2 (3), 16-50. Demirel, Ö. (1999). Öğretme sanatı. Ankara: Pegem Akademi yayıncılık Göçer, A. ve Akgül, O. (2018). Türkçe eğitiminde karikatür kullanımı ve eğitsel değeri. Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi, 4 (2), 86-100. Özdoğan, B. (2014). Çocuk ve oyun-çocuğa oyunla yardım (6. Baskı). Ankara: Anı yayıncılık Sever, S. (2018). Sanatsal uyaranlarla dil öğretimi. Ankara: Tudem yayıncılık Şişman M., Güleş H. ve Dönmez A. (2010). Demokratik bir okul kültürü için yeterlilikler çerçevesi. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 3 (1), 167-182.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Authors

Emre Bayrakdar

Publication Date December 15, 2019

Cite

APA Bayrakdar, E. (n.d.). SANATSAL UYARANLARLA DİL ÖĞRETİMİ. İlköğretim Online23-25. https://doi.org/10.17051/ilkonline.2019.644187
AMA Bayrakdar E. SANATSAL UYARANLARLA DİL ÖĞRETİMİ. İOO.:23-25. doi:10.17051/ilkonline.2019.644187
Chicago Bayrakdar, Emre. “SANATSAL UYARANLARLA DİL ÖĞRETİMİ”. İlköğretim Onlinen.d., 23-25. https://doi.org/10.17051/ilkonline.2019.644187.
EndNote Bayrakdar E SANATSAL UYARANLARLA DİL ÖĞRETİMİ. İlköğretim Online 23–25.
IEEE E. Bayrakdar, “SANATSAL UYARANLARLA DİL ÖĞRETİMİ”, İOO, pp. 23–25, doi: 10.17051/ilkonline.2019.644187.
ISNAD Bayrakdar, Emre. “SANATSAL UYARANLARLA DİL ÖĞRETİMİ”. İlköğretim Online. n.d. 23-25. https://doi.org/10.17051/ilkonline.2019.644187.
JAMA Bayrakdar E. SANATSAL UYARANLARLA DİL ÖĞRETİMİ. İOO.;:23–25.
MLA Bayrakdar, Emre. “SANATSAL UYARANLARLA DİL ÖĞRETİMİ”. İlköğretim Online, pp. 23-25, doi:10.17051/ilkonline.2019.644187.
Vancouver Bayrakdar E. SANATSAL UYARANLARLA DİL ÖĞRETİMİ. İOO. :23-5.