-
Bu öğretim uygulamasının yapılmasıma, resmi kurallara göre pozitif tamsayılarda bölünebilme kurallarına göre düşünmek. Öğrenme; sadece “Ne?” sorusuna cevap bulmak değil, “Niçin ?, Nasıl ?,… daha ne?” gibi soruları da sormak ve bunlara cevap bulmakla mümkündür. “Niçin?” Sorusuna göre cevap aranmıştır. Örnekle 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 24, 55 ile bölünebilme kurallarının nasıl ortaya çıktığı incelenmiştir. Bu kurallar niçinlendirilmiş bilinmenin ile diğer değerler tamsayısının bölünebilme kurallara kendimizin ulaşması için merak uyandırması, başka bir ifade ile çalışmayı okuyanların “… ise ne? ”sorusuna kendileri cevap aramaları beklenmektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 26, 2009 |
Published in Issue | Year 2009 Volume: 8 Issue: 1 |