-
Kitabı genel olarak de erlendirecek olursak; öncelikle kitap içerdi i bilgiler itibariyle tarih e itimi ve bunun paralelinde olan sosyal bilgiler e itiminde özellikle ö renci merkezli ö retim yöntemleriyle ilgili büyük bir bo lu u doldurmu tur. Ayrıca tüm bölümlerde verilen hedef, özet bölümleri ve ekler içeri in anla ılmasını daha da kolay hale getirmi tir. Buna ilaveten bölüm içeriklerinde verilen örnek ve formlarla anlatım zenginle tirilmi tir. Bilim ve teknolojinin sürekli geli mesi ö retim yöntemleri alanında da yeni geli melerin meydana gelmesini zorunlu kılmaktadır. Bu ba lamda ö renci merkezli ö retim yöntemlerini konu edinen eserin de ya anan geli meler paralelinde güncellenmesi gerekmektedir. Kitabın ö retim yöntemleri ve özellikle uygulamaları hakkında ö retim elemanları, ö retmen ve ö retmen adaylarının yararlanabilece i bir rehber kitap oldu u dü ünülmektedir
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 26, 2006 |
Published in Issue | Year 2006 Volume: 5 Issue: 1 |