BibTex RIS Cite

Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi

Year 2009, Volume: 2 Issue: 22, 101 - 102, 30.11.2011

Abstract

  

Year 2009, Volume: 2 Issue: 22, 101 - 102, 30.11.2011

Abstract

Year 2009, Volume: 2 Issue: 22, 101 - 102, 30.11.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Meeting Summary
Authors

Barış Konukman This is me

Publication Date November 30, 2011
Submission Date November 30, 2011
Published in Issue Year 2009 Volume: 2 Issue: 22

Cite

APA Konukman, B. (2011). Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur, 2(22), 101-102.
AMA Konukman B. Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. November 2011;2(22):101-102.
Chicago Konukman, Barış. “Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi”. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur 2, no. 22 (November 2011): 101-2.
EndNote Konukman B (November 1, 2011) Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur 2 22 101–102.
IEEE B. Konukman, “Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi”, Studien zur deutschen Sprache und Literatur, vol. 2, no. 22, pp. 101–102, 2011.
ISNAD Konukman, Barış. “Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi”. Studien zur deutschen Sprache und Literatur 2/22 (November 2011), 101-102.
JAMA Konukman B. Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. 2011;2:101–102.
MLA Konukman, Barış. “Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi”. Studien Zur Deutschen Sprache Und Literatur, vol. 2, no. 22, 2011, pp. 101-2.
Vancouver Konukman B. Sakine Esen-Eruz: Akademik Çeviri Eğitimi. Çeviri Amaçlı Metin Çözümlemesi. Studien zur deutschen Sprache und Literatur. 2011;2(22):101-2.