Kongrenin üçüncü günü yer alan genel sunumlar DAAD‟ye ayrılmıştı. DAAD‟de uzun yıllar görev yapan ve emekliye ayrılan Dr. Werner Roggausch, Bologna sürecinin Almanya‟daki Alman dili ve edebiyatı eğitimine etkilerinden söz etti. Dr. Roggausch, Almanya‟da Alman Dili ve Edebiyatı bölümlerine kayıtlı 90.000 öğrenci olduğunu ve bunlardan % 70‟nin eğitimlerini tamamlamadığına dikkat çekti. Almanya‟da yüksek öğretimin kişinin kendini geliştirmesine mi yoksa mesleğe yönelik mi olması gerektiği konusundaki tartışmaların halen sürdüğünü, buna karşın İskandinav ülkelerinde verilen
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Meeting Summary |
Authors | |
Publication Date | December 29, 2011 |
Submission Date | December 29, 2011 |
Published in Issue | Year 2009 Volume: 1 Issue: 21 |