BibTex RIS Cite

Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları

Year 2005, Volume: 2 Issue: 1, 135 - 145, 22.03.2012

Abstract

Year 2005, Volume: 2 Issue: 1, 135 - 145, 22.03.2012

Abstract

Year 2005, Volume: 2 Issue: 1, 135 - 145, 22.03.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Tamer Ergin This is me

Publication Date March 22, 2012
Published in Issue Year 2005 Volume: 2 Issue: 1

Cite

APA Ergin, T. (2012). Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları. HAYEF Journal of Education, 2(1), 135-145.
AMA Ergin T. Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları. HAYEF Journal of Education. March 2012;2(1):135-145.
Chicago Ergin, Tamer. “Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları”. HAYEF Journal of Education 2, no. 1 (March 2012): 135-45.
EndNote Ergin T (March 1, 2012) Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları. HAYEF Journal of Education 2 1 135–145.
IEEE T. Ergin, “Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları”, HAYEF Journal of Education, vol. 2, no. 1, pp. 135–145, 2012.
ISNAD Ergin, Tamer. “Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları”. HAYEF Journal of Education 2/1 (March 2012), 135-145.
JAMA Ergin T. Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları. HAYEF Journal of Education. 2012;2:135–145.
MLA Ergin, Tamer. “Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları”. HAYEF Journal of Education, vol. 2, no. 1, 2012, pp. 135-4.
Vancouver Ergin T. Okul Öncesi Dönem Çocukları için Çoklu Zeka Uygulamaları. HAYEF Journal of Education. 2012;2(1):135-4.