BibTex RIS Cite
Year 2006, Volume: 3 Issue: 1, 55 - 65, 23.03.2012

Abstract

Edebiyat bilimine egemen olan yaklaşım ve yöntemler edebiyat
metinlerini anlama, alımlama ve yorumlama sürecinde de farklılıklara yol
açar. Aynı edebiyat metninin değişik alımlanma biçimlerinin incelenmesi
edebiyat eğitiminin başlıca araştırma konularındandır. Bu görüşler
doğrultusunda ele alınan bu çalışmanın hedefi Franz Kafka'nın "Kleine
Fabel" adlı yapıtının, 1974 yılında ve günümüzde tarafımdan yapılmış iki
farklı yorumunu sergilemek ve farklılığın hangi koşullar altında ortaya
çıktığını açıklamaktır.

Year 2006, Volume: 3 Issue: 1, 55 - 65, 23.03.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Hans-cristoph Graf V. Nayhauss This is me

Publication Date March 23, 2012
Published in Issue Year 2006 Volume: 3 Issue: 1

Cite

APA V. Nayhauss, H.-c. G. (2012). HAYEF Journal of Education, 3(1), 55-65.
AMA V. Nayhauss HcG. HAYEF Journal of Education. March 2012;3(1):55-65.
Chicago V. Nayhauss, Hans-cristoph Graf. HAYEF Journal of Education 3, no. 1 (March 2012): 55-65.
EndNote V. Nayhauss H-cG (March 1, 2012) HAYEF Journal of Education 3 1 55–65.
IEEE H.-c. G. V. Nayhauss, HAYEF Journal of Education, vol. 3, no. 1, pp. 55–65, 2012.
ISNAD V. Nayhauss, Hans-cristoph Graf. HAYEF Journal of Education 3/1 (March 2012), 55-65.
JAMA V. Nayhauss H-cG. HAYEF Journal of Education. 2012;3:55–65.
MLA V. Nayhauss, Hans-cristoph Graf. HAYEF Journal of Education, vol. 3, no. 1, 2012, pp. 55-65.
Vancouver V. Nayhauss H-cG. HAYEF Journal of Education. 2012;3(1):55-6.