Materyal geliştirme yazılımları olarak yazarlık sistemler, programlama bilgisine sahip olmayan öğretmenlere multimedya içerikli
etkileşimli öğrenme ortamları geliştirmeyi sağlayarak, bilgisayar veya web destekli (dil)(öğretim(in)in yaygınlaşması ve bireyselleşmesi İçin yeni olanaklar ve şanslar sunmaktadır. Bu çalışma yazarlık sistemlerin, materyal geliştiricilerin ve öğrencilerin beklentilerini karşılayabilmesi için taşıması gereken didaktik kriterleri ele almaktadır. Tüm ayrıntılı, betimsel açıklamalara ve önerilere karşın bu çalışma, kriterleri her yönüyle kapsamamakta, ancak yazarlık sistemlerin değerlendirilmesi için kapsamlı bir temel oluşturmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | March 23, 2012 |
Published in Issue | Year 2006 Volume: 3 Issue: 1 |