BibTex RIS Cite
Year 2006, Volume: 3 Issue: 1, 83 - 102, 23.03.2012

Abstract

Year 2006, Volume: 3 Issue: 1, 83 - 102, 23.03.2012

Abstract

Materyal geliştirme yazılımları olarak yazarlık sistemler, programlama bilgisine sahip olmayan öğretmenlere multimedya içerikli
etkileşimli öğrenme ortamları geliştirmeyi sağlayarak, bilgisayar veya web destekli (dil)(öğretim(in)in yaygınlaşması ve bireyselleşmesi İçin yeni olanaklar ve şanslar sunmaktadır. Bu çalışma yazarlık sistemlerin, materyal geliştiricilerin ve öğrencilerin beklentilerini karşılayabilmesi için taşıması gereken didaktik kriterleri ele almaktadır. Tüm ayrıntılı, betimsel açıklamalara ve önerilere karşın bu çalışma, kriterleri her yönüyle kapsamamakta, ancak yazarlık sistemlerin değerlendirilmesi için kapsamlı bir temel oluşturmaktadır.

Year 2006, Volume: 3 Issue: 1, 83 - 102, 23.03.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Yunus Alyaz This is me

Publication Date March 23, 2012
Published in Issue Year 2006 Volume: 3 Issue: 1

Cite

APA Alyaz, Y. (2012). HAYEF Journal of Education, 3(1), 83-102.
AMA Alyaz Y. HAYEF Journal of Education. March 2012;3(1):83-102.
Chicago Alyaz, Yunus. HAYEF Journal of Education 3, no. 1 (March 2012): 83-102.
EndNote Alyaz Y (March 1, 2012) HAYEF Journal of Education 3 1 83–102.
IEEE Y. Alyaz, HAYEF Journal of Education, vol. 3, no. 1, pp. 83–102, 2012.
ISNAD Alyaz, Yunus. HAYEF Journal of Education 3/1 (March 2012), 83-102.
JAMA Alyaz Y. HAYEF Journal of Education. 2012;3:83–102.
MLA Alyaz, Yunus. HAYEF Journal of Education, vol. 3, no. 1, 2012, pp. 83-102.
Vancouver Alyaz Y. HAYEF Journal of Education. 2012;3(1):83-102.