BibTex RIS Cite

Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma

Year 2004, Volume: 1 Issue: 1, - , 22.03.2012

Abstract

Year 2004, Volume: 1 Issue: 1, - , 22.03.2012

Abstract

Year 2004, Volume: 1 Issue: 1, - , 22.03.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Muammer Çalık This is me

Alipaşa Ayas This is me

Publication Date March 22, 2012
Published in Issue Year 2004 Volume: 1 Issue: 1

Cite

APA Çalık, M., & Ayas, A. (2012). Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma. HAYEF Journal of Education, 1(1).
AMA Çalık M, Ayas A. Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma. HAYEF Journal of Education. March 2012;1(1).
Chicago Çalık, Muammer, and Alipaşa Ayas. “Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma”. HAYEF Journal of Education 1, no. 1 (March 2012).
EndNote Çalık M, Ayas A (March 1, 2012) Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma. HAYEF Journal of Education 1 1
IEEE M. Çalık and A. Ayas, “Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma”, HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 1, 2012.
ISNAD Çalık, Muammer - Ayas, Alipaşa. “Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma”. HAYEF Journal of Education 1/1 (March 2012).
JAMA Çalık M, Ayas A. Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma. HAYEF Journal of Education. 2012;1.
MLA Çalık, Muammer and Alipaşa Ayas. “Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma”. HAYEF Journal of Education, vol. 1, no. 1, 2012.
Vancouver Çalık M, Ayas A. Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Çözünme Hakkındaki Anlamaları: Olay Odaklı Bir Karşılaştırma. HAYEF Journal of Education. 2012;1(1).