21. yüzyıl bilgi toplumu, bilgi çağı, dijital çağ olarak
tanımlanmaktadır. Bu çağda bilgi ve iletişim teknolojileri hızla gelişmiş ve
yaşantımızın her alanına girmiştir. Eğitim de bu gelişmelerden
etkilenmiştir. Bu bağlamda, Türkiye'de İngilizcenin yabancı dil olarak
öğretiminde okulların teknolojik alt yapılarını ve öğretmenlerin eğitim
teknolojilerinden ne derece yararlandıklarını ve olanaklarının neler olduğu
saptamak amaçlanmıştır. Yabancı dil öğretimini ağırlık noktası alan
Anadolu Liseleri temel inceleme alanı olarak alınmıştır. İstanbul ilinde
bulunan bütün Anadolu Liselerinin teknolojik olanakları ve bu okullarda görev yapan öğretmenlerin öğretim teknolojileri becerileri, anket ve
görüşme veri toplama yöntemleriyle araştırılmıştır.
Eğitim Teknolojileri Eğitim Teknolojileri Becerileri Çevrimiçi Uygulamalar Çevrimdışı Uygulamalar
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | March 23, 2012 |
Published in Issue | Year 2007 Volume: 4 Issue: 2 |