BibTex RIS Cite

RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2005, Volume: 2 Issue: 2, 53 - 61, 23.03.2012

Abstract

Bu araştırmada, Resim öğretmenlerinin sanatsal etkinlikleri ile
Resim dersleri uygulamaları arasındaki ilişkiler incelenmiştir. Araştırmanın
örneklemi Sivas ilindek' 15 (onbeş) farklı okulda Resim dersi öğretmenliği
yapan 53 öğretmenden oluşmuştur. Araştırmada, öğretmenlerin
demografik özelliklerine, sanatsal etkinliklerine ve Resim dersi
uygulamalarına ilişkin veriler, araştırmacı tarafından hazırlanan ve 33
(otuzüç) sorudan oluşan bir anket aracılığı ile toplanmıştır. Araştırmada
elde edilen verilerin yorumunda, frekans ve % değerlerinden
yararlanılmıştır.

References

  • Gardiner, H. W. (1976): Performance of Student Nurses on the Edwards Personal Preference Schedule, Journal of Psychology.
  • Gray, J. T. (1963): Needs and Values in Three Occupations, Personnel and Guidance Journal.
  • Kaner, S. (1981): Psikolog ve Çocuk Doktorlarının Gereksinim Örüntüleri, Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi.
  • Levitt, E.E. (1962): Lubin, B., Zuckerman, M., The Student Nurse, The College Woman and the Graduate Nurse: A Comparati and Study.
  • Lorber, J. (1983): Ecker, M.: Career Devlopment of Female and Male Physicians. Journal of Medical Education.
  • Moomaw, R.C.; Hayden, C.E. (1969): Personality Differences Among Comminity College Students, The Journal of College Student Personel.
  • Sheppard, C.; Bates, C.; Fracchia, J.; Merlis, S. (1974): Psychological Need Structures of Law Enforcement Officers, Psychological Reports.
  • Kaptan, S. (1993): Bilimsel Araştırma ve İstatistiksel Yöntemler, Ankara Bilim Yayınları.
  • Karasar, N. (1984): Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler, Ankara, Hacettepe-TAŞ Kitapçılık.
  • Balcı, A. (1995): Sosyal Bilimlerde Araştırma, Yöntem, Teknik ve İlkeler, Ankara, 72 TDFO Bilgisayar-Yayıncılık San. Tic. Ltd. Şti.
Year 2005, Volume: 2 Issue: 2, 53 - 61, 23.03.2012

Abstract

References

  • Gardiner, H. W. (1976): Performance of Student Nurses on the Edwards Personal Preference Schedule, Journal of Psychology.
  • Gray, J. T. (1963): Needs and Values in Three Occupations, Personnel and Guidance Journal.
  • Kaner, S. (1981): Psikolog ve Çocuk Doktorlarının Gereksinim Örüntüleri, Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi.
  • Levitt, E.E. (1962): Lubin, B., Zuckerman, M., The Student Nurse, The College Woman and the Graduate Nurse: A Comparati and Study.
  • Lorber, J. (1983): Ecker, M.: Career Devlopment of Female and Male Physicians. Journal of Medical Education.
  • Moomaw, R.C.; Hayden, C.E. (1969): Personality Differences Among Comminity College Students, The Journal of College Student Personel.
  • Sheppard, C.; Bates, C.; Fracchia, J.; Merlis, S. (1974): Psychological Need Structures of Law Enforcement Officers, Psychological Reports.
  • Kaptan, S. (1993): Bilimsel Araştırma ve İstatistiksel Yöntemler, Ankara Bilim Yayınları.
  • Karasar, N. (1984): Bilimsel Araştırma Yöntemi: Kavramlar İlkeler Teknikler, Ankara, Hacettepe-TAŞ Kitapçılık.
  • Balcı, A. (1995): Sosyal Bilimlerde Araştırma, Yöntem, Teknik ve İlkeler, Ankara, 72 TDFO Bilgisayar-Yayıncılık San. Tic. Ltd. Şti.
There are 10 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

A. Serin This is me

Publication Date March 23, 2012
Published in Issue Year 2005 Volume: 2 Issue: 2

Cite

APA Serin, A. (2012). RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. HAYEF Journal of Education, 2(2), 53-61.
AMA Serin A. RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. HAYEF Journal of Education. March 2012;2(2):53-61.
Chicago Serin, A. “RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. HAYEF Journal of Education 2, no. 2 (March 2012): 53-61.
EndNote Serin A (March 1, 2012) RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. HAYEF Journal of Education 2 2 53–61.
IEEE A. Serin, “RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, HAYEF Journal of Education, vol. 2, no. 2, pp. 53–61, 2012.
ISNAD Serin, A. “RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. HAYEF Journal of Education 2/2 (March 2012), 53-61.
JAMA Serin A. RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. HAYEF Journal of Education. 2012;2:53–61.
MLA Serin, A. “RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. HAYEF Journal of Education, vol. 2, no. 2, 2012, pp. 53-61.
Vancouver Serin A. RESİM ÖĞRETMENLERİNİN, DERS DIŞI ETKİNLİKLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. HAYEF Journal of Education. 2012;2(2):53-61.