APA |
Batdal Karaduman, G. (2012). Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları. HAYEF Journal of Education, 7(1), 1-12. |
|
AMA |
Batdal Karaduman G. Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları. HAYEF Journal of Education. March 2012;7(1):1-12. |
|
Chicago |
Batdal Karaduman, Gülşah. “Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları”. HAYEF Journal of Education 7, no. 1 (March 2012): 1-12. |
|
EndNote |
Batdal Karaduman G (March 1, 2012) Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları. HAYEF Journal of Education 7 1 1–12. |
|
IEEE |
G. Batdal Karaduman, “Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları”, HAYEF Journal of Education, vol. 7, no. 1, pp. 1–12, 2012. |
|
ISNAD |
Batdal Karaduman, Gülşah. “Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları”. HAYEF Journal of Education 7/1 (March 2012), 1-12. |
|
JAMA |
Batdal Karaduman G. Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları. HAYEF Journal of Education. 2012;7:1–12. |
|
MLA |
Batdal Karaduman, Gülşah. “Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları”. HAYEF Journal of Education, vol. 7, no. 1, 2012, pp. 1-12. |
|
Vancouver |
Batdal Karaduman G. Üstün Yetenekli Öğrenciler İçin Uygulanan Farklılaştırılmış Matematik Eğitim Programları. HAYEF Journal of Education. 2012;7(1):1-12. |
|