BibTex RIS Cite

Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği

Year 2010, Volume: 7 Issue: 1, 13 - 30, 26.03.2012

Abstract

References

  • Aksan , D. (1991). Türk Dili Edebiyatı-Dil Anlam Sözcük. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi.
  • Aksan , D. (1997). Anlambilim. Ankara: Engin Yayınevi.
  • Dilidüzgün, Ş. (2008). Türkçe Öğretiminde Metindilbilimsel Bağlamda Uygulamalı Bir Yaklaşım, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamı ş Doktora Tezi, İstanbul.
  • Dilidüzgün, Ş. (2009a). İlköğretim Türkçe Derslerinde Öykülerin Anlamsal Büyük Yapılarını Algılama Sorunu ve Metindilbilimsel Çözü m Önerileri, Çeviribilim, Dilbilim ve Dil Eğitimi Araştırmaları, N. Kansu Yetkiner & D. Duma n (Ed.). ss. 413-430. İzmir: İzmir Ekonomi Üniversitesi Yayınları.
  • Dilidüzgün, Ş. (2009b). "Yapılandırmacı Yaklaşımla Hazırlanan İlköğretim Türkçe Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Metin-Odaklı Görevlerin Yeri", Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 17, ss. 273¬ 289.
  • Güneş , F. (2008). Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar. Türkçe Öğretimi Kongresi, Bildiriler ve Diğer Etkinlikler. İstanbul: Bahçeşehir Üniversitesi.
  • Hasan, R. (2006). Language and Literacy. Language and Literacy. R. Whittaker, M. O'Donnell and Anne McCabe (Ed.). London: Continuum.
  • İpşiroğlu, Z. (2001). Alımlama Boyutları ve Çeşitlemeleri. İstanbul: Papirüs Yayınevi.
  • MEB. (2005 a). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (1-5. Sınıflar), Ankara.
  • MEB. (2005 b). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (6, 7, 8. Sınıflar), Ankara.
  • T D K (2005), Türkçe Sözlük. Ankara: Türk Dil Kurumu.
  • Willis, J.(1996). A Framework for Task-Based Learning. Longman.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 a). İlköğretim Türkçe Ders Kitabı 6 Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 b). İlköğretim Türkçe Öğrenci Çalışma Kitabı 6.Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 c). İlköğretim Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitabı 6. Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
Year 2010, Volume: 7 Issue: 1, 13 - 30, 26.03.2012

Abstract

References

  • Aksan , D. (1991). Türk Dili Edebiyatı-Dil Anlam Sözcük. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi.
  • Aksan , D. (1997). Anlambilim. Ankara: Engin Yayınevi.
  • Dilidüzgün, Ş. (2008). Türkçe Öğretiminde Metindilbilimsel Bağlamda Uygulamalı Bir Yaklaşım, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamı ş Doktora Tezi, İstanbul.
  • Dilidüzgün, Ş. (2009a). İlköğretim Türkçe Derslerinde Öykülerin Anlamsal Büyük Yapılarını Algılama Sorunu ve Metindilbilimsel Çözü m Önerileri, Çeviribilim, Dilbilim ve Dil Eğitimi Araştırmaları, N. Kansu Yetkiner & D. Duma n (Ed.). ss. 413-430. İzmir: İzmir Ekonomi Üniversitesi Yayınları.
  • Dilidüzgün, Ş. (2009b). "Yapılandırmacı Yaklaşımla Hazırlanan İlköğretim Türkçe Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Metin-Odaklı Görevlerin Yeri", Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 17, ss. 273¬ 289.
  • Güneş , F. (2008). Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar. Türkçe Öğretimi Kongresi, Bildiriler ve Diğer Etkinlikler. İstanbul: Bahçeşehir Üniversitesi.
  • Hasan, R. (2006). Language and Literacy. Language and Literacy. R. Whittaker, M. O'Donnell and Anne McCabe (Ed.). London: Continuum.
  • İpşiroğlu, Z. (2001). Alımlama Boyutları ve Çeşitlemeleri. İstanbul: Papirüs Yayınevi.
  • MEB. (2005 a). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (1-5. Sınıflar), Ankara.
  • MEB. (2005 b). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (6, 7, 8. Sınıflar), Ankara.
  • T D K (2005), Türkçe Sözlük. Ankara: Türk Dil Kurumu.
  • Willis, J.(1996). A Framework for Task-Based Learning. Longman.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 a). İlköğretim Türkçe Ders Kitabı 6 Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 b). İlköğretim Türkçe Öğrenci Çalışma Kitabı 6.Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 c). İlköğretim Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitabı 6. Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
Year 2010, Volume: 7 Issue: 1, 13 - 30, 26.03.2012

Abstract

References

  • Aksan , D. (1991). Türk Dili Edebiyatı-Dil Anlam Sözcük. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi.
  • Aksan , D. (1997). Anlambilim. Ankara: Engin Yayınevi.
  • Dilidüzgün, Ş. (2008). Türkçe Öğretiminde Metindilbilimsel Bağlamda Uygulamalı Bir Yaklaşım, İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yayımlanmamı ş Doktora Tezi, İstanbul.
  • Dilidüzgün, Ş. (2009a). İlköğretim Türkçe Derslerinde Öykülerin Anlamsal Büyük Yapılarını Algılama Sorunu ve Metindilbilimsel Çözü m Önerileri, Çeviribilim, Dilbilim ve Dil Eğitimi Araştırmaları, N. Kansu Yetkiner & D. Duma n (Ed.). ss. 413-430. İzmir: İzmir Ekonomi Üniversitesi Yayınları.
  • Dilidüzgün, Ş. (2009b). "Yapılandırmacı Yaklaşımla Hazırlanan İlköğretim Türkçe Öğretim Programı ve Ders Kitaplarında Metin-Odaklı Görevlerin Yeri", Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, Sayı 17, ss. 273¬ 289.
  • Güneş , F. (2008). Türkçe Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar. Türkçe Öğretimi Kongresi, Bildiriler ve Diğer Etkinlikler. İstanbul: Bahçeşehir Üniversitesi.
  • Hasan, R. (2006). Language and Literacy. Language and Literacy. R. Whittaker, M. O'Donnell and Anne McCabe (Ed.). London: Continuum.
  • İpşiroğlu, Z. (2001). Alımlama Boyutları ve Çeşitlemeleri. İstanbul: Papirüs Yayınevi.
  • MEB. (2005 a). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (1-5. Sınıflar), Ankara.
  • MEB. (2005 b). İlköğretim Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu (6, 7, 8. Sınıflar), Ankara.
  • T D K (2005), Türkçe Sözlük. Ankara: Türk Dil Kurumu.
  • Willis, J.(1996). A Framework for Task-Based Learning. Longman.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 a). İlköğretim Türkçe Ders Kitabı 6 Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 b). İlköğretim Türkçe Öğrenci Çalışma Kitabı 6.Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
  • Kapulu, A., Dedeoğlu Okuyucu S., Kaplan Ş. & Karaca A. (2007 c). İlköğretim Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitabı 6. Sınıf. Ankara: Koza Yayın Dağıtım.
There are 15 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Şükran Dilidüzgün This is me

Publication Date March 26, 2012
Published in Issue Year 2010 Volume: 7 Issue: 1

Cite

APA Dilidüzgün, Ş. (2012). Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği. HAYEF Journal of Education, 7(1), 13-30.
AMA Dilidüzgün Ş. Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği. HAYEF Journal of Education. March 2012;7(1):13-30.
Chicago Dilidüzgün, Şükran. “Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği”. HAYEF Journal of Education 7, no. 1 (March 2012): 13-30.
EndNote Dilidüzgün Ş (March 1, 2012) Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği. HAYEF Journal of Education 7 1 13–30.
IEEE Ş. Dilidüzgün, “Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği”, HAYEF Journal of Education, vol. 7, no. 1, pp. 13–30, 2012.
ISNAD Dilidüzgün, Şükran. “Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği”. HAYEF Journal of Education 7/1 (March 2012), 13-30.
JAMA Dilidüzgün Ş. Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği. HAYEF Journal of Education. 2012;7:13–30.
MLA Dilidüzgün, Şükran. “Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği”. HAYEF Journal of Education, vol. 7, no. 1, 2012, pp. 13-30.
Vancouver Dilidüzgün Ş. Türkçe Derslerinde Metin Etkinliklerinin Okuma-Anlama Kazanımlarını Gerçekleştirme Yeterliği-Bir Öykü Örneği. HAYEF Journal of Education. 2012;7(1):13-30.