BibTex RIS Cite

İNSANİYET İDESİNİN IŞIĞINDA : GOETHE'NİN İNSAN VE HAYAT ANLAYIŞI HEGEL VE KANT'A NİSBETİ

Year 1981, Volume: 45 Issue: 1-4, 585 - 616, 14.07.2011

Abstract

ÖZET

Year 1981, Volume: 45 Issue: 1-4, 585 - 616, 14.07.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Hukuk Sosyolojisi
Authors

Orhan Çağıl

Publication Date July 14, 2011
Published in Issue Year 1981 Volume: 45 Issue: 1-4

Cite

APA Çağıl, O. (2011). İNSANİYET İDESİNİN IŞIĞINDA : GOETHE’NİN İNSAN VE HAYAT ANLAYIŞI HEGEL VE KANT’A NİSBETİ. Journal of Istanbul University Law Faculty, 45(1-4), 585-616.
AMA Çağıl O. İNSANİYET İDESİNİN IŞIĞINDA : GOETHE’NİN İNSAN VE HAYAT ANLAYIŞI HEGEL VE KANT’A NİSBETİ. Journal of Istanbul University Law Faculty. July 2011;45(1-4):585-616.
Chicago Çağıl, Orhan. “İNSANİYET İDESİNİN IŞIĞINDA : GOETHE’NİN İNSAN VE HAYAT ANLAYIŞI HEGEL VE KANT’A NİSBETİ”. Journal of Istanbul University Law Faculty 45, no. 1-4 (July 2011): 585-616.
EndNote Çağıl O (July 1, 2011) İNSANİYET İDESİNİN IŞIĞINDA : GOETHE’NİN İNSAN VE HAYAT ANLAYIŞI HEGEL VE KANT’A NİSBETİ. Journal of Istanbul University Law Faculty 45 1-4 585–616.
IEEE O. Çağıl, “İNSANİYET İDESİNİN IŞIĞINDA : GOETHE’NİN İNSAN VE HAYAT ANLAYIŞI HEGEL VE KANT’A NİSBETİ”, Journal of Istanbul University Law Faculty, vol. 45, no. 1-4, pp. 585–616, 2011.
ISNAD Çağıl, Orhan. “İNSANİYET İDESİNİN IŞIĞINDA : GOETHE’NİN İNSAN VE HAYAT ANLAYIŞI HEGEL VE KANT’A NİSBETİ”. Journal of Istanbul University Law Faculty 45/1-4 (July 2011), 585-616.
JAMA Çağıl O. İNSANİYET İDESİNİN IŞIĞINDA : GOETHE’NİN İNSAN VE HAYAT ANLAYIŞI HEGEL VE KANT’A NİSBETİ. Journal of Istanbul University Law Faculty. 2011;45:585–616.
MLA Çağıl, Orhan. “İNSANİYET İDESİNİN IŞIĞINDA : GOETHE’NİN İNSAN VE HAYAT ANLAYIŞI HEGEL VE KANT’A NİSBETİ”. Journal of Istanbul University Law Faculty, vol. 45, no. 1-4, 2011, pp. 585-16.
Vancouver Çağıl O. İNSANİYET İDESİNİN IŞIĞINDA : GOETHE’NİN İNSAN VE HAYAT ANLAYIŞI HEGEL VE KANT’A NİSBETİ. Journal of Istanbul University Law Faculty. 2011;45(1-4):585-616.