BibTex RIS Cite

Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi

Year 2004, Volume: 54 Issue: 2, 77 - , 27.09.2011

Abstract

  

Year 2004, Volume: 54 Issue: 2, 77 - , 27.09.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Tekin Akgeyik This is me

Publication Date September 27, 2011
Published in Issue Year 2004 Volume: 54 Issue: 2

Cite

APA Akgeyik, T. (2011). Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası, 54(2), 77.
AMA Akgeyik T. Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası. September 2011;54(2):77.
Chicago Akgeyik, Tekin. “Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi”. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası 54, no. 2 (September 2011): 77.
EndNote Akgeyik T (September 1, 2011) Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası 54 2 77.
IEEE T. Akgeyik, “Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi”, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası, vol. 54, no. 2, p. 77, 2011.
ISNAD Akgeyik, Tekin. “Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi”. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası 54/2 (September 2011), 77.
JAMA Akgeyik T. Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası. 2011;54:77.
MLA Akgeyik, Tekin. “Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi”. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası, vol. 54, no. 2, 2011, p. 77.
Vancouver Akgeyik T. Hizmet Sektörlerinde Kalite Yönetimi. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mecmuası. 2011;54(2):77.