APA |
Nomer, F. (2011). MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ). Milletlerarası Hukuk Ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni, 22(2), 1117-1136. |
|
AMA |
Nomer F. MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ). Milletlerarası Hukuk ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni. June 2011;22(2):1117-1136. |
|
Chicago |
Nomer, Füsun. “MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ)”. Milletlerarası Hukuk Ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni 22, no. 2 (June 2011): 1117-36. |
|
EndNote |
Nomer F (June 1, 2011) MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ). Milletlerarası Hukuk ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni 22 2 1117–1136. |
|
IEEE |
F. Nomer, “MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ)”, Milletlerarası Hukuk ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni, vol. 22, no. 2, pp. 1117–1136, 2011. |
|
ISNAD |
Nomer, Füsun. “MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ)”. Milletlerarası Hukuk ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni 22/2 (June 2011), 1117-1136. |
|
JAMA |
Nomer F. MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ). Milletlerarası Hukuk ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni. 2011;22:1117–1136. |
|
MLA |
Nomer, Füsun. “MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ)”. Milletlerarası Hukuk Ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni, vol. 22, no. 2, 2011, pp. 1117-36. |
|
Vancouver |
Nomer F. MARKANIN ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI VE VW-AUDI ÖRNEĞİ (İSVİÇRE FEDERAL MAHKEMESİNİN 30 OCAK 2002 TARİHLİ KARARI İLE DEĞERLENDİRMESİ). Milletlerarası Hukuk ve Milletlerarası Özel Hukuk Bülteni. 2011;22(2):1117-36. |
|