BibTex RIS Cite

İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ

Year 1999, Volume: 21 , 139 - 154, 09.11.2012
Year 1999, Volume: 21 , 139 - 154, 09.11.2012
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Pınar Ünsal This is me

Gonca Aktaş This is me

Publication Date November 9, 2012
Submission Date November 9, 2012
Published in Issue Year 1999 Volume: 21

Cite

APA Ünsal, P., & Aktaş, G. (2012). İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Studies in Psychology, 21, 139-154.
AMA Ünsal P, Aktaş G. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Studies in Psychology. February 2012;21:139-154.
Chicago Ünsal, Pınar, and Gonca Aktaş. “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”. Studies in Psychology 21, February (February 2012): 139-54.
EndNote Ünsal P, Aktaş G (February 1, 2012) İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Studies in Psychology 21 139–154.
IEEE P. Ünsal and G. Aktaş, “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”, Studies in Psychology, vol. 21, pp. 139–154, 2012.
ISNAD Ünsal, Pınar - Aktaş, Gonca. “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”. Studies in Psychology 21 (February 2012), 139-154.
JAMA Ünsal P, Aktaş G. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Studies in Psychology. 2012;21:139–154.
MLA Ünsal, Pınar and Gonca Aktaş. “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”. Studies in Psychology, vol. 21, 2012, pp. 139-54.
Vancouver Ünsal P, Aktaş G. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Studies in Psychology. 2012;21:139-54.

Psikoloji Çalışmaları / Studies In Psychology / ISSN- 1304-4680