Ünsal, P., & Aktaş, G. (2012). İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları, 21, 139-154.
AMA
Ünsal P, Aktaş G. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları. February 2012;21:139-154.
Chicago
Ünsal, Pınar, and Gonca Aktaş. “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”. Psikoloji Çalışmaları 21, February (February 2012): 139-54.
EndNote
Ünsal P, Aktaş G (February 1, 2012) İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları 21 139–154.
IEEE
P. Ünsal and G. Aktaş, “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”, Psikoloji Çalışmaları, vol. 21, pp. 139–154, 2012.
ISNAD
Ünsal, Pınar - Aktaş, Gonca. “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”. Psikoloji Çalışmaları 21 (February 2012), 139-154.
JAMA
Ünsal P, Aktaş G. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları. 2012;21:139–154.
MLA
Ünsal, Pınar and Gonca Aktaş. “İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ”. Psikoloji Çalışmaları, vol. 21, 2012, pp. 139-54.
Vancouver
Ünsal P, Aktaş G. İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ. Psikoloji Çalışmaları. 2012;21:139-54.