BibTex RIS Cite

R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI

Year 1974, Volume: 11 , 1 - 32, 09.11.2012
Year 1974, Volume: 11 , 1 - 32, 09.11.2012
There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

B. Toğrol This is me

Publication Date November 9, 2012
Submission Date November 9, 2012
Published in Issue Year 1974 Volume: 11

Cite

APA Toğrol, B. (2012). R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Studies in Psychology, 11, 1-32.
AMA Toğrol B. R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Studies in Psychology. February 2012;11:1-32.
Chicago Toğrol, B. “R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI”. Studies in Psychology 11, February (February 2012): 1-32.
EndNote Toğrol B (February 1, 2012) R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Studies in Psychology 11 1–32.
IEEE B. Toğrol, “R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI”, Studies in Psychology, vol. 11, pp. 1–32, 2012.
ISNAD Toğrol, B. “R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI”. Studies in Psychology 11 (February 2012), 1-32.
JAMA Toğrol B. R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Studies in Psychology. 2012;11:1–32.
MLA Toğrol, B. “R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI”. Studies in Psychology, vol. 11, 2012, pp. 1-32.
Vancouver Toğrol B. R.B. CATTELL ZEKA TESTİNİN 2A VE 2B FORMLARI İLE PORTEUS LABİRENTİ ZEKA TESTİNİN 1300 TÜRK ÇOCUĞUNA UYGULANMASI. Studies in Psychology. 2012;11:1-32.

Psikoloji Çalışmaları / Studies In Psychology / ISSN- 1304-4680