Report
BibTex RIS Cite

Kenan OKAN İle Genç Bilim İnsanı Eğitimi Üzerine Görüşme

Year 2013, Volume: 1 Issue: 1, 1 - 7, 01.07.2013

Abstract

Kenan Okan hocamızla, Türkiye’de fen eğitimin gelişmesinde katkıları ve genç bilim insanlarının eğitimi üzerine görüşme yaptık. “Bizim görevimiz. Çocuğun yeni fikriler üretmesine yardım etmektir. Hayal kurmasını sağlamaktır”, “Benim inancım bir çocuk iki yaşında bilim öğrenebilir. Deney yaparak öğrenir. En büyük araştırmacılar o miniklerdir. Çünkü deneyerek öğrenir.”

References

  • Genç Bilim İnsanı Eğitimi ve Üstün Zeka Dergisi
Year 2013, Volume: 1 Issue: 1, 1 - 7, 01.07.2013

Abstract

References

  • Genç Bilim İnsanı Eğitimi ve Üstün Zeka Dergisi
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language English
Journal Section Interview
Authors

Kenan Okan This is me

Hasan Said Tortop

Publication Date July 1, 2013
Published in Issue Year 2013 Volume: 1 Issue: 1

Cite

APA Okan, K., & Tortop, H. S. (2013). Kenan OKAN İle Genç Bilim İnsanı Eğitimi Üzerine Görüşme. Journal for the Education of Gifted Young Scientists, 1(1), 1-7.
AMA Okan K, Tortop HS. Kenan OKAN İle Genç Bilim İnsanı Eğitimi Üzerine Görüşme. JEGYS. July 2013;1(1):1-7.
Chicago Okan, Kenan, and Hasan Said Tortop. “Kenan OKAN İle Genç Bilim İnsanı Eğitimi Üzerine Görüşme”. Journal for the Education of Gifted Young Scientists 1, no. 1 (July 2013): 1-7.
EndNote Okan K, Tortop HS (July 1, 2013) Kenan OKAN İle Genç Bilim İnsanı Eğitimi Üzerine Görüşme. Journal for the Education of Gifted Young Scientists 1 1 1–7.
IEEE K. Okan and H. S. Tortop, “Kenan OKAN İle Genç Bilim İnsanı Eğitimi Üzerine Görüşme”, JEGYS, vol. 1, no. 1, pp. 1–7, 2013.
ISNAD Okan, Kenan - Tortop, Hasan Said. “Kenan OKAN İle Genç Bilim İnsanı Eğitimi Üzerine Görüşme”. Journal for the Education of Gifted Young Scientists 1/1 (July 2013), 1-7.
JAMA Okan K, Tortop HS. Kenan OKAN İle Genç Bilim İnsanı Eğitimi Üzerine Görüşme. JEGYS. 2013;1:1–7.
MLA Okan, Kenan and Hasan Said Tortop. “Kenan OKAN İle Genç Bilim İnsanı Eğitimi Üzerine Görüşme”. Journal for the Education of Gifted Young Scientists, vol. 1, no. 1, 2013, pp. 1-7.
Vancouver Okan K, Tortop HS. Kenan OKAN İle Genç Bilim İnsanı Eğitimi Üzerine Görüşme. JEGYS. 2013;1(1):1-7.
By introducing the concept of the "Gifted Young Scientist," JEGYS has initiated a new research trend at the intersection of science-field education and gifted education.