Other
BibTex RIS Cite
Year 2016, Volume: 3 Issue: 1, 61 - 65, 15.06.2016

Abstract

References

  • Diken, İ.H. (2015). Özel Eğitim (Ed) (11.Baskı), Aile Eğitimi (Özen, A). Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Tortop, H.S. (2015a). Üstün zekâlılar eğitiminde farklılaştırılmış öğretim müfredat farklılaştırma modelleri. Düzce: Genç Bilge Yayıncılık
  • Tortop, H.S. (2015b). Üstün yetenekliler üniversite köprüsü eğitim programı ÜYÜKEP modeli. Düzce: Genç Bilge Yayıncılık
  • Roeper, A. (2007). The “I” of the beholder: A guided journey to the essence of the child. Scottsdale, AZ: Great Potential Press.

Film İncelemesi: Little Man Tate Filmi’nin Üstün Yetenekliler Eğitimi Açısından İncelenmesi

Year 2016, Volume: 3 Issue: 1, 61 - 65, 15.06.2016

Abstract









Bu çalışmada, üstün yeteneklilik olgusunun ve üstün yetenekliler eğitiminin daha iyi
anlaşılması için yayınlanan Little Man Tate filminin incelenmesi amaçlanmıştır. Film,
üstün yetenekli bir çocuğun gelişimini, düşünme yapısını ve yaşadığı sorunların daha
iyi anlaşılması açısından önemli bilgiler içermektedir. Bu makalede filmin içerisinde
geçen bu durumlar tek tek ele alınmıştır. Alan yazındaki bilimsel bulgular ile
tartışılmıştır. 





References

  • Diken, İ.H. (2015). Özel Eğitim (Ed) (11.Baskı), Aile Eğitimi (Özen, A). Ankara: PegemA Yayıncılık.
  • Tortop, H.S. (2015a). Üstün zekâlılar eğitiminde farklılaştırılmış öğretim müfredat farklılaştırma modelleri. Düzce: Genç Bilge Yayıncılık
  • Tortop, H.S. (2015b). Üstün yetenekliler üniversite köprüsü eğitim programı ÜYÜKEP modeli. Düzce: Genç Bilge Yayıncılık
  • Roeper, A. (2007). The “I” of the beholder: A guided journey to the essence of the child. Scottsdale, AZ: Great Potential Press.
There are 4 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Gifted education policy
Authors

Merve Topal This is me

Hasan Said Tortop This is me

Publication Date June 15, 2016
Published in Issue Year 2016 Volume: 3 Issue: 1

Cite

APA Topal, M., & Tortop, H. S. (2016). Film İncelemesi: Little Man Tate Filmi’nin Üstün Yetenekliler Eğitimi Açısından İncelenmesi. Journal of Gifted Education and Creativity, 3(1), 61-65.

Türkiye'den makaleleri gönderen akademisyenlerin Türkçe olarak makalelerini yüklemeleri, tüm hakemlik süreçlerinden sonra kabul edilirse ingilizce çevirisinin yapılması önemle duyurulur.