Bu çalışmanın amacı; hizmet kavramının altında özellikle kalite ölçülmesinde anahtar niteliğindeki değer kavramının zaman içerisinde boyut değiştirmesine dönük olarak literatüre sonradan giren ortak değer yaratma kavramının tüketiciler ve işletmeler için irdelenmesi ve ortak değer yaratma kavramının pazarlama disiplinindeki uygulamalarının kavramsal bir bakış açısıyla değerlendirmesidir. Çalışmada öncelikle değer kavramı üzerinde durularak, sonrasında ortak değer yaratma kavramı ve bu kavram Prahalad ve Ramaswamy’in geliştirdiği Dart Modeli ile detaylandırılmıştır. Sonuç kısmında işletmelerin ortak değer yaratma üzerinden sağlayacakları üstünlükler üzerinde durulmuştur.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Business Administration |
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | December 31, 2024 |
Submission Date | June 5, 2024 |
Acceptance Date | August 3, 2024 |
Published in Issue | Year 2024 Volume: 9 Issue: 2 |
Papers are controlled by the Ithenticate program against plagiarism
All published articles have the DOI number.
JOMELIPS is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
.