Toplumdaki bireylerin hayatının her aşamasında refah seviyesinin artırılması hedefine sahip yerel kalkınma devletlerin ilgilendiği konuların başında yer almaktadır. Gelişmişlik seviyeleri ne olursa olsun ülkeler kalkınma politikaları izlemektedir. Yerel kalkınmanın temel amaçlarından biri de yerel motifleri de göz önünde bulundurarak istihdam olanakların artırılmasıdır. Firmaların en kaliteli malı daha ucuza üretme anlayışı bilgi ve iletişim sektörünün önemini bir kat daha artırmaktadır. Çalışma bilgi ve iletişim sektörünün ülkemizdeki görünümüne iktisadi yönden ele almak için çeşitli değişkenlere ilişkin istatistiki veriler kullanılmıştır. Elde edilen bulgular neticesinde yıl bazında sektörel büyümenin yaşandığını, ancak yeterli seviyede olmadığı sonucuna varılmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Communication Studies |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | December 13, 2024 |
Submission Date | January 25, 2024 |
Acceptance Date | July 31, 2024 |
Published in Issue | Year 2024 Issue: 34 |