Objectives: The aim of this
study is to evaluate the event Sub2 which is organized by Nike as a sample
frame in terms of experiential marketing
Methods: Sub2 which is evualated as a case study for this
research is analyzed in terms of experiential marketing dimensions formed by
Schmitt (1999a: 13).
Results: In conclusion of the study, it is
assessed that marketing efforts conducted by Nike firm has created sensory,
emotional, cognitive, behavioral and relational experience fields to target
audiences.
Amaç: Bu
çalışmanın amacı, bir örnek olay çerçevesinde Nike firmasının düzenlediği Sub2
organizasyonunu deneyimsel pazarlama açısından değerlendirmektedir.
Yöntem: Deneyimsel
pazarlamaya yönelik örnek bir olay olarak değerlendirilen Nike Sub2
organizasyonu, Schmitt (1999a: 13) tarafından açıklanan deneyimsel pazarlamaya
ilişkin boyutlar kapsamında analiz edilmiştir.
Bulgular:
Çalışma sonucunda, Nike firmasının yürüttüğü pazarlama çabalarının hedef
kitlelere yönelik duyusal, duygusal, düşünsel, davranışsal ve ilişkisel deneyim
alanları yaratmakta olduğu hususu değerlendirilmiştir.
Subjects | Economics |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | November 16, 2017 |
Published in Issue | Year 2017 Volume: 6 Issue: 3 |