tercih etmiş olmalarının onların duygusal tükenme ve duyarsızlaşma düzeylerini etkileyen bir faktör olmadığı söylenebilir. Tablo verilen F testi sonuçları incelendiğinde, kişisel başarı boyutunda okul yöneticilerinin tükenmişlik düzeylerinin öğretmenlik mesleğini tercih sıralarına göre, anlamlı ölçüde farklılaştığı görülmektedir. Bu verilere dayanarak, mesleğini tercih sırasının okul yöneticilerinin kişisel başarı düzeylerini etkileyen bir faktör olduğu söylenebilir.
tercih etmiş olmalarının onların duygusal tükenme ve duyarsızlaşma düzeylerini etkileyen bir faktör olmadığı söylenebilir. Tablo verilen F testi sonuçları incelendiğinde, kişisel başarı boyutunda okul yöneticilerinin tükenmişlik düzeylerinin öğretmenlik mesleğini tercih sıralarına göre, anlamlı ölçüde farklılaştığı görülmektedir. Bu verilere dayanarak, mesleğini tercih sırasının okul yöneticilerinin kişisel başarı düzeylerini etkileyen bir faktör olduğu söylenebilir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | August 1, 2001 |
Published in Issue | Year 2001 Volume: 27 Issue: 27 |