Tüm öğretmenlerin aynı girdilerden aynı düzeyde etkilenerek öğrencilere yönelik olarak aynı davranışları göstermeleri mümkün değildir. Öğretmenler beklenti geliştirerek öğrencilere karşı davranışlarını düzenlemede bazı içsel faktörlerden etkilenirler. Bunlar 5 ana faktör altında toplanabilir
Tüm öğretmenlerin aynı girdilerden aynı düzeyde etkilenerek öğrencilere yönelik olarak aynı davranışları göstermeleri mümkün değildir. Öğretmenler beklenti geliştirerek öğrencilere karşı davranışlarını düzenlemede bazı içsel faktörlerden etkilenirler. Bunlar 5 ana faktör altında toplanabilir
Öztürk, B., & Koç, G. (2001). Öğretmenin Algı ve Davranışlarını Etkileyen İçsel Faktörler. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 27(27), 359-395.
AMA
Öztürk B, Koç G. Öğretmenin Algı ve Davranışlarını Etkileyen İçsel Faktörler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. August 2001;27(27):359-395.
Chicago
Öztürk, Bülent, and Gürcü Koç. “Öğretmenin Algı Ve Davranışlarını Etkileyen İçsel Faktörler”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 27, no. 27 (August 2001): 359-95.
EndNote
Öztürk B, Koç G (August 1, 2001) Öğretmenin Algı ve Davranışlarını Etkileyen İçsel Faktörler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 27 27 359–395.
IEEE
B. Öztürk and G. Koç, “Öğretmenin Algı ve Davranışlarını Etkileyen İçsel Faktörler”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 27, no. 27, pp. 359–395, 2001.
ISNAD
Öztürk, Bülent - Koç, Gürcü. “Öğretmenin Algı Ve Davranışlarını Etkileyen İçsel Faktörler”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 27/27 (August 2001), 359-395.
JAMA
Öztürk B, Koç G. Öğretmenin Algı ve Davranışlarını Etkileyen İçsel Faktörler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2001;27:359–395.
MLA
Öztürk, Bülent and Gürcü Koç. “Öğretmenin Algı Ve Davranışlarını Etkileyen İçsel Faktörler”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 27, no. 27, 2001, pp. 359-95.
Vancouver
Öztürk B, Koç G. Öğretmenin Algı ve Davranışlarını Etkileyen İçsel Faktörler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2001;27(27):359-95.