BibTex RIS Cite

Teaching Reflection To Student Teachers:the Use of Portfolios

Year 2003, Volume: 36 Issue: 36, 508 - 527, 01.07.2003

Abstract

The aim of this study is to find out how student teachers would respond to constructing portfolios based on reflection and how the porftolio process would affect their professional development. The study was carried out at the Department of English Language Education of Marmara University. Subjects consisted of forty-eight student teachers who were asked to keep portfolios and journals throughout the practice teaching period and asked to share their experiences with the cooperating teacher and other student teachers. The findings of the study indicated that the process of portfolio construction affected student teachers' teaching skills and their understanding of teaching and learning positively

Öğretmen Adaylarına Yansıtmayı Öğretmek: Portfolyo Çalışması

Year 2003, Volume: 36 Issue: 36, 508 - 527, 01.07.2003

Abstract

Bu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının yansıtma temelli portfolyo çalışmasına olan yaklaşımlarını ve bu çalışma sürecinin onların mesleki gelişimlerini ne şekilde etkileyeceğini araştırmaktır. Çalışma Marmara Üniversitesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı'nda gerçekleştirilmiştir. Kırk sekiz öğretmen adayından uygulama deneyimi boyunca yansıtma temelli çalışmaları içeren bir portfolyo hazırlamaları,okul deneyimi boyunca günlük tutmaları ve deneyimlerini uygulama öğretmeni ve diğer öğretmen adayları ile paylaşmaları istenmiştir. Çalışmanın bulguları, portfolyo hazırlama sürecinin öğretmen adaylarının öğretme yetilerini geliştirdiğini ve öğretme ile öğrenmeyi daha iyi anlamalarını sağladığını ortaya koymaktadır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Yrd. Doç. Dr. Derin Atay This is me

Publication Date July 1, 2003
Published in Issue Year 2003 Volume: 36 Issue: 36

Cite

APA Atay, Y. D. D. D. (2003). Öğretmen Adaylarına Yansıtmayı Öğretmek: Portfolyo Çalışması. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 36(36), 508-527.
AMA Atay YDDD. Öğretmen Adaylarına Yansıtmayı Öğretmek: Portfolyo Çalışması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. July 2003;36(36):508-527.
Chicago Atay, Yrd. Doç. Dr. Derin. “Öğretmen Adaylarına Yansıtmayı Öğretmek: Portfolyo Çalışması”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 36, no. 36 (July 2003): 508-27.
EndNote Atay YDDD (July 1, 2003) Öğretmen Adaylarına Yansıtmayı Öğretmek: Portfolyo Çalışması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 36 36 508–527.
IEEE Y. D. D. D. Atay, “Öğretmen Adaylarına Yansıtmayı Öğretmek: Portfolyo Çalışması”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 36, no. 36, pp. 508–527, 2003.
ISNAD Atay, Yrd. Doç. Dr. Derin. “Öğretmen Adaylarına Yansıtmayı Öğretmek: Portfolyo Çalışması”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 36/36 (July 2003), 508-527.
JAMA Atay YDDD. Öğretmen Adaylarına Yansıtmayı Öğretmek: Portfolyo Çalışması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2003;36:508–527.
MLA Atay, Yrd. Doç. Dr. Derin. “Öğretmen Adaylarına Yansıtmayı Öğretmek: Portfolyo Çalışması”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 36, no. 36, 2003, pp. 508-27.
Vancouver Atay YDDD. Öğretmen Adaylarına Yansıtmayı Öğretmek: Portfolyo Çalışması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2003;36(36):508-27.