BibTex RIS Cite

Örgütsel Zeka

Year 2000, Volume: 24 Issue: 24, 509 - 526, 01.05.2000

Abstract

Bu çalışma, yazarın zeka kuramlarına dayalı olarak tartıştığı "örgütsel zeka" kavramım açıklamakta .yararlandığı; psikolojik, sosyolojik ve biyolojik kavramların açımlanmasın! kapsamaktadır. Bu amaçla makalede önce "sembiyonomik evrim" düşüncesi incelenmiş daha sonra, zeka kuramları, ile bütünleştirilerek; "örgütsel zekanın" açıklanması için bir araç takımı olarak kullanılmıştır.

Örgütsel Zeka

Year 2000, Volume: 24 Issue: 24, 509 - 526, 01.05.2000

Abstract

Bu çalışma, yazarın zeka kuramlarına dayalı olarak tartıştığı "örgütsel zeka" kavramım açıklamakta .yararlandığı; psikolojik, sosyolojik ve biyolojik kavramların açımlanmasın! kapsamaktadır. Bu amaçla makalede önce "sembiyonomik evrim" düşüncesi incelenmiş daha sonra, zeka kuramları, ile bütünleştirilerek; "örgütsel zekanın" açıklanması için bir araç takımı olarak kullanılmıştır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Doç. Dr. Şule Erçetin This is me

Publication Date May 1, 2000
Published in Issue Year 2000 Volume: 24 Issue: 24

Cite

APA Erçetin, D. D. Ş. (2000). Örgütsel Zeka. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 24(24), 509-526.
AMA Erçetin DDŞ. Örgütsel Zeka. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. May 2000;24(24):509-526.
Chicago Erçetin, Doç. Dr. Şule. “Örgütsel Zeka”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 24, no. 24 (May 2000): 509-26.
EndNote Erçetin DDŞ (May 1, 2000) Örgütsel Zeka. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 24 24 509–526.
IEEE D. D. Ş. Erçetin, “Örgütsel Zeka”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 24, no. 24, pp. 509–526, 2000.
ISNAD Erçetin, Doç. Dr. Şule. “Örgütsel Zeka”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 24/24 (May 2000), 509-526.
JAMA Erçetin DDŞ. Örgütsel Zeka. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2000;24:509–526.
MLA Erçetin, Doç. Dr. Şule. “Örgütsel Zeka”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 24, no. 24, 2000, pp. 509-26.
Vancouver Erçetin DDŞ. Örgütsel Zeka. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 2000;24(24):509-26.