Son yıllarda eğitim alanında çok çeşitli öğretim materyalleri kullanılmaktadır. Bunlardan biri de kavram haritalarıdır. Kavram haritaları, araştırmacılar tarafından öğretmene öğretim sürecinde, öğrenciye ise öğrenme sürecinde işini kolaylaştırmada faydalı bir araç olarak sunulmaktadır. Aynı zamanda kavram haritaları bir veri toplama aracı olarak da kullanılmaktadır. Bu durum kavram haritalarının öğrenme-öğretme sürecinde çok boyutlu kullanımını göstermektedir. Bu çalışmada, kavram haritalarının özellikleri ve öğrenme-öğretme sürecinde nasıl kullanıldıkları incelenmektedir.
Son yıllarda eğitim alanında çok çeşitli öğretim materyalleri kullanılmaktadır. Bunlardan biri de kavram haritalarıdır. Kavram haritaları, araştırmacılar tarafından öğretmene öğretim sürecinde, öğrenciye ise öğrenme sürecinde işini kolaylaştırmada faydalı bir araç olarak sunulmaktadır. Aynı zamanda kavram haritaları bir veri toplama aracı olarak da kullanılmaktadır. Bu durum kavram haritalarının öğrenme-öğretme sürecinde çok boyutlu kullanımını göstermektedir. Bu çalışmada, kavram haritalarının özellikleri ve öğrenme-öğretme sürecinde nasıl kullanıldıkları incelenmektedir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | May 1, 2000 |
Published in Issue | Year 2000 Volume: 24 Issue: 24 |