Bu makale 21.yüzyılda eğitici olacak kişilerin edinmesi gereken beceri ve değerleri; öğrencilerin içinde bulunacakları noktayı göz önüne alarak küresel bağlamda ama ülkemiz açısından irdelemektedir. Bu bağlamda eğiticilerin öncelikle kabul etmeleri gereken yeni değerlerin tesbiti, nasıl eğitilmeleri gerektiği ve bu eğitimlerin, eğiticilerin tutum ve davranışlarına nasıl etkin olması gerektiği konusunda saptamalar yapılmıştır. Bu makale özellikle, eğiticilerin gösterecekleri bireysel gelişim ve değişimin yaşama aktarılması için gereken yönetsel ve ergonomik değişimlerin neler gerektirdiğini içermekte ve öneriler sunmaktadır.
Bu makale 21.yüzyılda eğitici olacak kişilerin edinmesi gereken beceri ve değerleri; öğrencilerin içinde bulunacakları noktayı göz önüne alarak küresel bağlamda ama ülkemiz açısından irdelemektedir. Bu bağlamda eğiticilerin öncelikle kabul etmeleri gereken yeni değerlerin tesbiti, nasıl eğitilmeleri gerektiği ve bu eğitimlerin, eğiticilerin tutum ve davranışlarına nasıl etkin olması gerektiği konusunda saptamalar yapılmıştır. Bu makale özellikle, eğiticilerin gösterecekleri bireysel gelişim ve değişimin yaşama aktarılması için gereken yönetsel ve ergonomik değişimlerin neler gerektirdiğini içermekte ve öneriler sunmaktadır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 1, 1998 |
Published in Issue | Year 1998 Volume: 15 Issue: 15 |