Bu araştırmanın amacı, A.İ.B.Ü. Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği son sınıf öğrencileri ile Milli Eğitim Bakanlığı Bakanlık Müfettişlerinin, Öğretmenlerin İletişim Becerilerine ilişkin görüşlerini karşılaştırılmaktadır. Araştırma sonuçlarına göre öğretmen adayları ile bakanlık müfettişlerinin görüşleri arasında anlamlı fark bulunmamıştır. Öğretmen iletişim becerilerinin empati, saydamlık, eşitlik, etkililik ve yeterlilik boyutlarından oluştuğu, yapılan varyans analizi ve “t” testi sonuçlarına göre de, ölçeğin geçerli ve güvenilir bir araç olarak kullanılabileceği sonucuna varılmıştır.
Bu araştırmanın amacı, A.İ.B.Ü. Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği son sınıf öğrencileri ile Milli Eğitim Bakanlığı Bakanlık Müfettişlerinin, Öğretmenlerin İletişim Becerilerine ilişkin görüşlerini karşılaştırılmaktadır. Araştırma sonuçlarına göre öğretmen adayları ile bakanlık müfettişlerinin görüşleri arasında anlamlı fark bulunmamıştır. Öğretmen iletişim becerilerinin empati, saydamlık, eşitlik, etkililik ve yeterlilik boyutlarından oluştuğu, yapılan varyans analizi ve “t” testi sonuçlarına göre de, ölçeğin geçerli ve güvenilir bir araç olarak kullanılabileceği sonucuna varılmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | May 1, 1998 |
Published in Issue | Year 1998 Volume: 14 Issue: 14 |