Örgün ve yaygın eğitimin bütünlüğü içinde müzik eğitimine ayrılan dilim ve gösterilen ilgi çok sınırlıdır. Ancak eğitilmiş bireyin çok boyutlu düşünmesi ve evrensel değerleri algılayabilmesi, etkili bir müzik eğitimi ile yakından ilgilidir. Ancak Türkiye`de okullarda haftada bir saat verilen ve çoğu kez şarkı söyleme saati olarak algılanan bu eğitsel etkinliği bir sorun alanı olarak görmek gerekir.
Örgün ve yaygın eğitimin bütünlüğü içinde müzik eğitimine ayrılan dilim ve gösterilen ilgi çok sınırlıdır. Ancak eğitilmiş bireyin çok boyutlu düşünmesi ve evrensel değerleri algılayabilmesi, etkili bir müzik eğitimi ile yakından ilgilidir. Ancak Türkiye`de okullarda haftada bir saat verilen ve çoğu kez şarkı söyleme saati olarak algılanan bu eğitsel etkinliği bir sorun alanı olarak görmek gerekir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 1, 1996 |
Published in Issue | Year 1996 Volume: 5 Issue: 5 |