BibTex RIS Cite

Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor

Year 1995, Volume: 3 Issue: 3, 389 - 390, 01.04.1995

Abstract

1988 yılında, Ankara`nın Çankaya, Keçiören, Polatlı, Ayaş ve Haymana ilçelerindeki 37 ilkokul, bağımsız ortaokul ve genel liselerde bulunan toplam 588 öğretmen üzerinde "Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olması Engelleri"konulu bir araştırma yapılmıştır. Araştırma kapsamına ayrıca, Ankara`da bulunan kadın müdürler, okul müdürü atamaya yetkili Bakanlık üst düzey yöneticileri ve çevresel grupları temsilen okul koruma derneği ve okul aile birliği temsilcileri de alınmıştır.

Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor

Year 1995, Volume: 3 Issue: 3, 389 - 390, 01.04.1995

Abstract

1988 yılında, Ankara`nın Çankaya, Keçiören, Polatlı, Ayaş ve Haymana ilçelerindeki 37 ilkokul, bağımsız ortaokul ve genel liselerde bulunan toplam 588 öğretmen üzerinde "Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olması Engelleri"konulu bir araştırma yapılmıştır. Araştırma kapsamına ayrıca, Ankara`da bulunan kadın müdürler, okul müdürü atamaya yetkili Bakanlık üst düzey yöneticileri ve çevresel grupları temsilen okul koruma derneği ve okul aile birliği temsilcileri de alınmıştır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Dr. Songül Altınışık This is me

Publication Date April 1, 1995
Published in Issue Year 1995 Volume: 3 Issue: 3

Cite

APA Altınışık, D. S. (1995). Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 3(3), 389-390.
AMA Altınışık DS. Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. April 1995;3(3):389-390.
Chicago Altınışık, Dr. Songül. “Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3, no. 3 (April 1995): 389-90.
EndNote Altınışık DS (April 1, 1995) Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3 3 389–390.
IEEE D. S. Altınışık, “Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 3, no. 3, pp. 389–390, 1995.
ISNAD Altınışık, Dr. Songül. “Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3/3 (April 1995), 389-390.
JAMA Altınışık DS. Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;3:389–390.
MLA Altınışık, Dr. Songül. “Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 3, no. 3, 1995, pp. 389-90.
Vancouver Altınışık DS. Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;3(3):389-90.