BibTex RIS Cite

Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği

Year 1995, Volume: 2 Issue: 2, 237 - 245, 01.03.1995

Abstract

Bir ülkenin çağdaşlaşması için ön koşullardan birisi de eğitimdir. Eğitim, ülkelerin gelişmişlik düzeyleri ile de paralellik göstermektedir. Ancak hemen hemen her ülkede eğitim sorunlarından söz edilmektedir. Çünkü, demografik faktörler, eğitime artan istek, ekonomik zorluklar, bilimsel ve teknolojik gelişmeler bireyleri ve toplumları etkilemiş ve geleneksel eğitim sistemi bu sorunlara ve gereksinimlere yanıt veremez duruma gelmiştir. Bu bağlamda eğitim hedefleri gerçekleşememektedir. Eğitimin hedeflerinin gerçekleşebilmesi için teknolojinin, bir başka deyişle, eğitim teknolojisi öğretme-öğrenme yaklaşımlarının ve yöntemlerinin işe koşulması gerektiğini birçok eğitim bilimi uzmanı vurgulamışlardır.

Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği

Year 1995, Volume: 2 Issue: 2, 237 - 245, 01.03.1995

Abstract

Bir ülkenin çağdaşlaşması için ön koşullardan birisi de eğitimdir. Eğitim, ülkelerin gelişmişlik düzeyleri ile de paralellik göstermektedir. Ancak hemen hemen her ülkede eğitim sorunlarından söz edilmektedir. Çünkü, demografik faktörler, eğitime artan istek, ekonomik zorluklar, bilimsel ve teknolojik gelişmeler bireyleri ve toplumları etkilemiş ve geleneksel eğitim sistemi bu sorunlara ve gereksinimlere yanıt veremez duruma gelmiştir. Bu bağlamda eğitim hedefleri gerçekleşememektedir. Eğitimin hedeflerinin gerçekleşebilmesi için teknolojinin, bir başka deyişle, eğitim teknolojisi öğretme-öğrenme yaklaşımlarının ve yöntemlerinin işe koşulması gerektiğini birçok eğitim bilimi uzmanı vurgulamışlardır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Mehmet Ali Çeliksoy This is me

Publication Date March 1, 1995
Published in Issue Year 1995 Volume: 2 Issue: 2

Cite

APA Çeliksoy, M. A. (1995). Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 2(2), 237-245.
AMA Çeliksoy MA. Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. March 1995;2(2):237-245.
Chicago Çeliksoy, Mehmet Ali. “Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2, no. 2 (March 1995): 237-45.
EndNote Çeliksoy MA (March 1, 1995) Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2 2 237–245.
IEEE M. A. Çeliksoy, “Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 2, no. 2, pp. 237–245, 1995.
ISNAD Çeliksoy, Mehmet Ali. “Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 2/2 (March 1995), 237-245.
JAMA Çeliksoy MA. Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;2:237–245.
MLA Çeliksoy, Mehmet Ali. “Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 2, no. 2, 1995, pp. 237-45.
Vancouver Çeliksoy MA. Mikroöğretim Yönteminin Hentbolde Teknik Öğretim Üzerindeki Etkililiği. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;2(2):237-45.