BibTex RIS Cite

Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri

Year 1995, Volume: 1 Issue: 1, 113 - 120, 01.02.1995

Abstract

Bir örgütü tanıma etkinliği bütün örgütleri açıklamakta kullanılan ortak kavramlardan hareket edilerek gerçekleştirilebilir... "Amaç" kavramı bu kavramlardan biri olarak değerlendirilebilir. Amaçlar, örgüte yön ve anlam sağlar, onlar bir örgütün varlık nedenidir-ler. Açık bir şekilde tanımlanmış örgütsel amaçlar, bir örgüt için çok büyük önem taşır. Yönetim alanyaanında amaçların önemini vurgulay-an İfadelere sıkça rastlanmaktadır (Amaçlar, örgüt etkinlikleri için birer danışma noktalarıdır. Amaçlar, eşgüdümlü etkinlikler için gereklidir gibi).

Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri

Year 1995, Volume: 1 Issue: 1, 113 - 120, 01.02.1995

Abstract

Bir örgütü tanıma etkinliği bütün örgütleri açıklamakta kullanılan ortak kavramlardan hareket edilerek gerçekleştirilebilir... "Amaç" kavramı bu kavramlardan biri olarak değerlendirilebilir. Amaçlar, örgüte yön ve anlam sağlar, onlar bir örgütün varlık nedenidir-ler. Açık bir şekilde tanımlanmış örgütsel amaçlar, bir örgüt için çok büyük önem taşır. Yönetim alanyaanında amaçların önemini vurgulay-an İfadelere sıkça rastlanmaktadır (Amaçlar, örgüt etkinlikleri için birer danışma noktalarıdır. Amaçlar, eşgüdümlü etkinlikler için gereklidir gibi).

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Arş. Gör. Erdal Toprakçı This is me

Publication Date February 1, 1995
Published in Issue Year 1995 Volume: 1 Issue: 1

Cite

APA Toprakçı, A. G. E. (1995). Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 1(1), 113-120.
AMA Toprakçı AGE. Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. February 1995;1(1):113-120.
Chicago Toprakçı, Arş. Gör. Erdal. “Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 1, no. 1 (February 1995): 113-20.
EndNote Toprakçı AGE (February 1, 1995) Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 1 1 113–120.
IEEE A. G. E. Toprakçı, “Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 1, no. 1, pp. 113–120, 1995.
ISNAD Toprakçı, Arş. Gör. Erdal. “Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 1/1 (February 1995), 113-120.
JAMA Toprakçı AGE. Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;1:113–120.
MLA Toprakçı, Arş. Gör. Erdal. “Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, vol. 1, no. 1, 1995, pp. 113-20.
Vancouver Toprakçı AGE. Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;1(1):113-20.