BibTex RIS Cite

DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği

Year 2005, Volume: 7 Issue: 13, 233 - 245, 01.05.2005

References

  • ACKERMAN Elise, (1990), “It’s the Real Thing: A Crisis at Coca-Cola”, U.S. News & World, Vol.127.
  • “Coke’s Still Seeking It”, Advertising Age, Vol.71, 12/11/2000.
  • COLVIN Michael, THORPE Jim, (1980), “Developing International Advertising Strategy”, Journal of Marketing.
  • FERKISS Victor, (2001), “Is a Globalization a Myth? Business Talks Globally But Thinks Regionally and Acts Locally”, The Futurist, Vol.35, Maryland.
  • http://www.man.metu.edu.tr/~manclub/yayinlar/glokal/sayi97cocacola1.htm (Ortadoğu Teknik Üniversitesi; İşletme Topluluğu; Glokal Dergisi; 9. Sayı; Güz 2000).
  • KEEGAN Warren, GREEN Mark C., (1997), Principles of Global Marketing, Prentice Hall.
  • KOZLU Cem M., (1998), Uluslararası Pazarlama: İlkeler ve Uygulamalar, Türkiye İş Bankası Külttür Yayınları, 6. Baskı, Ankara.
  • KRAMER Louise, (1999), “Nimble Response Best for Colas”, Advertising Age, Vol.70.
  • LIPMAN Joanne, (1988), “Ad Fad: Marketers Turn Sour on Global Sales Pitch Harvard Guru Makes”, The Wall Street Journal.
  • LITTLER Dale, (1984), Marketing and Product Development, Philip Allan Pub., Manchester.
  • OKTAV Mete, (1984) Uluslararası Pazarlama: Kuram, İlkeler, Uygulamalar, Mas Ambalaj Ofset Tesisleri, İzmir.
  • PINAR Cengiz, (1970), Pazarlama Politikaları ve Stratejileri, Ege Üniversitesi Matbaası; İzmir.
  • SEZGİN Selime, (1992), Global Pazarlama: Stratejik Yaklaşım (2), İletişim Yayınları, İstanbul.
  • SKUR Julie, WINSKI Joseph M., (1987), “Elveda Global Kampanyalar”, Medya Dergisi, C.1, S.13. “Strateji”, (1999), Marketing Türkiye.
  • TAŞKIN Erdoğan, (1990), Yönetim Pazarlama Satış, Der Yayınları, İstanbul.
  • TOKOL Tuncer, (1983), “Reklamcılığın Gelişme Potansiyeli ve Sorunları”, Uludağ Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi.
  • TÜREL Üstün Dilek, (2000), “Alkolsüz Serinletici İçeceklerden Coca-Cola ve Pepsi Cola’nın Global Pazarlama Stratejileri Doğrultusunda Yaptıkları Reklam Programlarının Benzerlik ve Ayrıcalıklarının Saptanması”, (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi), Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.

DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği

Year 2005, Volume: 7 Issue: 13, 233 - 245, 01.05.2005

References

  • ACKERMAN Elise, (1990), “It’s the Real Thing: A Crisis at Coca-Cola”, U.S. News & World, Vol.127.
  • “Coke’s Still Seeking It”, Advertising Age, Vol.71, 12/11/2000.
  • COLVIN Michael, THORPE Jim, (1980), “Developing International Advertising Strategy”, Journal of Marketing.
  • FERKISS Victor, (2001), “Is a Globalization a Myth? Business Talks Globally But Thinks Regionally and Acts Locally”, The Futurist, Vol.35, Maryland.
  • http://www.man.metu.edu.tr/~manclub/yayinlar/glokal/sayi97cocacola1.htm (Ortadoğu Teknik Üniversitesi; İşletme Topluluğu; Glokal Dergisi; 9. Sayı; Güz 2000).
  • KEEGAN Warren, GREEN Mark C., (1997), Principles of Global Marketing, Prentice Hall.
  • KOZLU Cem M., (1998), Uluslararası Pazarlama: İlkeler ve Uygulamalar, Türkiye İş Bankası Külttür Yayınları, 6. Baskı, Ankara.
  • KRAMER Louise, (1999), “Nimble Response Best for Colas”, Advertising Age, Vol.70.
  • LIPMAN Joanne, (1988), “Ad Fad: Marketers Turn Sour on Global Sales Pitch Harvard Guru Makes”, The Wall Street Journal.
  • LITTLER Dale, (1984), Marketing and Product Development, Philip Allan Pub., Manchester.
  • OKTAV Mete, (1984) Uluslararası Pazarlama: Kuram, İlkeler, Uygulamalar, Mas Ambalaj Ofset Tesisleri, İzmir.
  • PINAR Cengiz, (1970), Pazarlama Politikaları ve Stratejileri, Ege Üniversitesi Matbaası; İzmir.
  • SEZGİN Selime, (1992), Global Pazarlama: Stratejik Yaklaşım (2), İletişim Yayınları, İstanbul.
  • SKUR Julie, WINSKI Joseph M., (1987), “Elveda Global Kampanyalar”, Medya Dergisi, C.1, S.13. “Strateji”, (1999), Marketing Türkiye.
  • TAŞKIN Erdoğan, (1990), Yönetim Pazarlama Satış, Der Yayınları, İstanbul.
  • TOKOL Tuncer, (1983), “Reklamcılığın Gelişme Potansiyeli ve Sorunları”, Uludağ Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi.
  • TÜREL Üstün Dilek, (2000), “Alkolsüz Serinletici İçeceklerden Coca-Cola ve Pepsi Cola’nın Global Pazarlama Stratejileri Doğrultusunda Yaptıkları Reklam Programlarının Benzerlik ve Ayrıcalıklarının Saptanması”, (Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi), Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İstanbul.
There are 17 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Yalçın Kırdar This is me

Publication Date May 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Volume: 7 Issue: 13

Cite

APA Kırdar, Y. (2005). DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7(13), 233-245.
AMA Kırdar Y. DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. May 2005;7(13):233-245.
Chicago Kırdar, Yalçın. “DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7, no. 13 (May 2005): 233-45.
EndNote Kırdar Y (May 1, 2005) DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 13 233–245.
IEEE Y. Kırdar, “DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği”, Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 13, pp. 233–245, 2005.
ISNAD Kırdar, Yalçın. “DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7/13 (May 2005), 233-245.
JAMA Kırdar Y. DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7:233–245.
MLA Kırdar, Yalçın. “DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 7, no. 13, 2005, pp. 233-45.
Vancouver Kırdar Y. DIŞ PAZARLARA YÖNELME NEDENLERİ VE STRATEJİLERİ Coca - Cola Örneği. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2005;7(13):233-45.