BibTex RIS Cite

YENİ FİZİK ÖĞRETİM PROGRAMINA VE UYGULANMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ

Year 2012, Volume: 42 Issue: 196, 290 - 307, 01.10.2012

Abstract

Her ülkede, öğretim programlarının zaman içerisinde ihtiyaçlar doğrultusunda yenilendiği bilinmektedir. Ülkemizde de, öğrenme zorlukları, öğrencilerin ilgisizliği, başarısızlığı ve diğer ülkelerdeki değişim ve gelişimler gözönünde bulundurularak fizik öğretim programı yenilenip uygulanmaya başlanmıştır. Bu uygulama ile amaçlanan hedeflerin gerçekleştirilebilmesi için, öncelikli olarak öğretmenlerin yeni programı istenen düzeyde algılamaları gerekmektedir. Bu çalışmada, fizik öğretim programının yapısının, fizik öğretmenlerinin bu programı algılama düzeylerinin ve programı uygulamaya yönelikgörüşlerinin incelenmesi amaçlanmakta olup, elde edilen sonuçlar tartışılmış vebir kısım önerilerde bulunulmuştur

Year 2012, Volume: 42 Issue: 196, 290 - 307, 01.10.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA32DN97CB
Journal Section Research Article
Authors

Ali Rıza Akdeniz This is me

Günay Paniç This is me

Publication Date October 1, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 42 Issue: 196

Cite

APA Akdeniz, A. R., & Paniç, G. (2012). YENİ FİZİK ÖĞRETİM PROGRAMINA VE UYGULANMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ. Milli Eğitim Dergisi, 42(196), 290-307.