BibTex RIS Cite

AMASYA’DAKİ “EĞİTİMDE DRAMA” KURSLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2010, Volume: 40 Issue: 188, 174 - 190, 01.10.2010

Abstract

Hizmet-içi eğitim (HİE), öğretmenlerin mesleki gelişimlerini amaçlayanve bu konuda öğretmenlere değişik alternatifler sunan bir eğitim şeklidir.Drama, öğrencilerin öğrenme sürecine aktif katılımlarını sağlayan bir öğretimyöntemidir. Bu çalışmada, Amasya’da düzenlenen “Eğitimde DramaKursları”nın yansımaları sunulmuştur. Kurslara toplam 120 öğretmen katılmıştır. Kurs süresi 20 saat olarak belirlenmiştir. Özel durum metodolojisinin kullanıldığı çalışmada, nitel veriler toplanmıştır. Veriler; mülakat, gözlem ve doküman incelemesi teknikleriyle toplanmıştır. Çalışma bulguları öğretmenlerinkursu beğendiklerini ve drama yöntemiyle ilgili yararlı bilgi ve beceriler kazandıklarını göstermiştir. Öğretmenler kursun hem öğretici hem de eğlenceli birdeneyim olduğunu ifade etmişlerdir. Kurs; öğretmenleri derslerinde dramayıkullanmaları konusunda cesaretlendirmiştir

Year 2010, Volume: 40 Issue: 188, 174 - 190, 01.10.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA45FC66MF
Journal Section Research Article
Authors

Seher Tekin This is me

Publication Date October 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 40 Issue: 188

Cite

APA Tekin, S. (2010). AMASYA’DAKİ “EĞİTİMDE DRAMA” KURSLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Milli Eğitim Dergisi, 40(188), 174-190.