BibTex RIS Cite

ÖĞRENCİ MERKEZLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMINA GÖRE DÜZENLENEN TÜRK DİLİ II DERSİNİN KONUŞMA BECERİSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ

Year 2010, Volume: 40 Issue: 187, 86 - 103, 01.07.2010

Abstract

Bu araştırmanın amacı, öğrenci merkezli öğrenme yaklaşımına göredüzenlenmiş Türk Dili II dersinin öğrencilerin konuşma becerisine yöneliktutumları üzerindeki etkisini tespit etmektir. Araştırmanın verileri, deney gruplu ön test-son test modeli kullanılarak elde edilmiştir. Araştırmanın çalışma grubunu Mustafa Kemal Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Tarih (30 öğrenci) veArkeoloji (40 öğrenci); Güzel Sanatlar Fakültesi Resim (15 öğrenci) ve Heykel(20 öğrenci) bölümlerinden toplam 105 öğrenci oluşturmaktadır. Çalışmada veritoplama aracı olarak araştırmacı tarafından geliştirilen “Konuşma BecerisineYönelik Tutum Ölçeği” kullanılmıştır. Uygulama sonrasında öğrencilerinkonuşma becerisine yönelik tutumları arasında olumlu yönde anlamlı bir ilişkitespit edilmiştir

Year 2010, Volume: 40 Issue: 187, 86 - 103, 01.07.2010

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA37ZU26YK
Journal Section Research Article
Authors

Mehmet Temizkan This is me

Publication Date July 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 40 Issue: 187

Cite

APA Temizkan, M. (2010). ÖĞRENCİ MERKEZLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMINA GÖRE DÜZENLENEN TÜRK DİLİ II DERSİNİN KONUŞMA BECERİSİNE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ. Milli Eğitim Dergisi, 40(187), 86-103.