BibTex RIS Cite

Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.'nde Öğrenci Açısından ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma

Year 2005, Issue: 26, 101 - 108, 01.04.2005

Abstract

Bu çalışma, kuramsal açıdan muhasebe eğitimi ve eğitimin etkinliğine etki eden temel unsurlar kısaca açıklandıktan sonra Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesİ'nde muhasebe ve finansman eğitiminin etkinliğini, öğrenci ve alt yapı bakımından ölçme ve değerlendirmeye yönelik yapılmış bir araştırma ve sonuçlarını içermektedir.

Year 2005, Issue: 26, 101 - 108, 01.04.2005

Abstract

This article's subjet is, after accounting education and basic elements effect on education are teoricaliy explained, the research and results made by evaluating the students and infrastructure about Dokuz Eylül University the Faculty of Economic and Administrative Sciences' accounting and financing education's activity.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA94ZP65AV
Journal Section Research Article
Authors

Şevket Sayın This is me

Yasemin Yeğinboy This is me

Fatma Tektüfekçi This is me

Publication Date April 1, 2005
Submission Date April 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Issue: 26

Cite

APA Sayın, Ş., Yeğinboy, Y., & Tektüfekçi, F. (2005). Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma. The Journal of Accounting and Finance(26), 101-108.
AMA Sayın Ş, Yeğinboy Y, Tektüfekçi F. Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma. The Journal of Accounting and Finance. April 2005;(26):101-108.
Chicago Sayın, Şevket, Yasemin Yeğinboy, and Fatma Tektüfekçi. “Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından Ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe Ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi Ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma”. The Journal of Accounting and Finance, no. 26 (April 2005): 101-8.
EndNote Sayın Ş, Yeğinboy Y, Tektüfekçi F (April 1, 2005) Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma. The Journal of Accounting and Finance 26 101–108.
IEEE Ş. Sayın, Y. Yeğinboy, and F. Tektüfekçi, “Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma”, The Journal of Accounting and Finance, no. 26, pp. 101–108, April 2005.
ISNAD Sayın, Şevket et al. “Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından Ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe Ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi Ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma”. The Journal of Accounting and Finance 26 (April 2005), 101-108.
JAMA Sayın Ş, Yeğinboy Y, Tektüfekçi F. Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma. The Journal of Accounting and Finance. 2005;:101–108.
MLA Sayın, Şevket et al. “Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından Ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe Ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi Ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma”. The Journal of Accounting and Finance, no. 26, 2005, pp. 101-8.
Vancouver Sayın Ş, Yeğinboy Y, Tektüfekçi F. Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma. The Journal of Accounting and Finance. 2005(26):101-8.