Research Article
BibTex RIS Cite

Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi

Year 2004, Volume: 19 Issue: 1, 309 - 315, 03.03.2014

Abstract

Globalleşmenin bir nicel bir de nitel yönünden söz edilebilir. Nicelik yönünden ticaret, sermaye akımları, yatırımlar ve insanların ülkeler arasındaki dolaşımında meydana gelen artışı ifade etmekte olup, nitel yönden siyasal, iktisadi ve sosyal süreçleri içermektedir.

References

  • -

Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi

Year 2004, Volume: 19 Issue: 1, 309 - 315, 03.03.2014

Abstract

-

References

  • -
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Gönül Babataş This is me

Publication Date March 3, 2014
Submission Date March 3, 2014
Published in Issue Year 2004 Volume: 19 Issue: 1

Cite

APA Babataş, G. (2014). Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 19(1), 309-315.
AMA Babataş G. Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2014;19(1):309-315.
Chicago Babataş, Gönül. “Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 19, no. 1 (March 2014): 309-15.
EndNote Babataş G (March 1, 2014) Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 1 309–315.
IEEE G. Babataş, “Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 19, no. 1, pp. 309–315, 2014.
ISNAD Babataş, Gönül. “Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19/1 (March 2014), 309-315.
JAMA Babataş G. Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;19:309–315.
MLA Babataş, Gönül. “Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 19, no. 1, 2014, pp. 309-15.
Vancouver Babataş G. Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;19(1):309-15.

Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International

by-nc.png