APA |
Baumgarth, C., Schneider, G., & Ceritoğlu, B. (2015). Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 25(2), 535-564. |
|
AMA |
Baumgarth C, Schneider G, Ceritoğlu B. Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;25(2):535-564. |
|
Chicago |
Baumgarth, Carsten, Gülpınar Schneider, and Bahar Ceritoğlu. “Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ Deki Temel, Premium Ve Lüks Markaların Faydaları Ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 25, no. 2 (March 2015): 535-64. |
|
EndNote |
Baumgarth C, Schneider G, Ceritoğlu B (March 1, 2015) Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 25 2 535–564. |
|
IEEE |
C. Baumgarth, G. Schneider, and B. Ceritoğlu, “Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 25, no. 2, pp. 535–564, 2015. |
|
ISNAD |
Baumgarth, Carsten et al. “Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ Deki Temel, Premium Ve Lüks Markaların Faydaları Ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 25/2 (March 2015), 535-564. |
|
JAMA |
Baumgarth C, Schneider G, Ceritoğlu B. Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;25:535–564. |
|
MLA |
Baumgarth, Carsten et al. “Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ Deki Temel, Premium Ve Lüks Markaların Faydaları Ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 25, no. 2, 2015, pp. 535-64. |
|
Vancouver |
Baumgarth C, Schneider G, Ceritoğlu B. Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;25(2):535-64. |
|