Research Article
BibTex RIS Cite

-

Year 2008, Volume: 25 Issue: 2, 535 - 564, 11.03.2015

Abstract

-

References

  • -

Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye' deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma

Year 2008, Volume: 25 Issue: 2, 535 - 564, 11.03.2015

Abstract

.

References

  • -
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Carsten Baumgarth This is me

Gülpınar Schneider This is me

Bahar Ceritoğlu This is me

Publication Date March 11, 2015
Submission Date March 6, 2014
Published in Issue Year 2008 Volume: 25 Issue: 2

Cite

APA Baumgarth, C., Schneider, G., & Ceritoğlu, B. (2015). Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 25(2), 535-564.
AMA Baumgarth C, Schneider G, Ceritoğlu B. Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;25(2):535-564.
Chicago Baumgarth, Carsten, Gülpınar Schneider, and Bahar Ceritoğlu. “Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ Deki Temel, Premium Ve Lüks Markaların Faydaları Ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 25, no. 2 (March 2015): 535-64.
EndNote Baumgarth C, Schneider G, Ceritoğlu B (March 1, 2015) Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 25 2 535–564.
IEEE C. Baumgarth, G. Schneider, and B. Ceritoğlu, “Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 25, no. 2, pp. 535–564, 2015.
ISNAD Baumgarth, Carsten et al. “Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ Deki Temel, Premium Ve Lüks Markaların Faydaları Ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 25/2 (March 2015), 535-564.
JAMA Baumgarth C, Schneider G, Ceritoğlu B. Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;25:535–564.
MLA Baumgarth, Carsten et al. “Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ Deki Temel, Premium Ve Lüks Markaların Faydaları Ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 25, no. 2, 2015, pp. 535-64.
Vancouver Baumgarth C, Schneider G, Ceritoğlu B. Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;25(2):535-64.

Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International

by-nc.png