BibTex RIS Cite

-

Year 2009, Volume: 27 Issue: 2, 203 - 215, 11.03.2015

References

  • ARGIN, Şükrü. “Boş Zamanın Toplumsal Anlamı Üzerine Notlar”, Birikim, Sayı:43, 1992, ss. 37.
  • BAUDRILLARD, Jean.“Bir Tüketim Kuramı Üzerine”, Çev.Olcay Kunal, Cogito, Sayı:5, 1995, s.98.
  • BELGE, Murat. “Türkiye’de Gündelik Hayat”, Cumhuriyet Dönemi Türkiye Ansiklopedisi, Cilt 3, 1983, İstanbul, İletişim Yayınları.
  • BENJAMİN, Walter. Pasajlar. Çev: Ahmet Cemal. İst: Yapı Kredi Yay. 1993.
  • BÜKEN, Gülriz. “Amerikan Popüler Kültürünün Türkiye’de Yayılışına Karşı Tepkisel Düşünceler”, Doğu-Batı, Yıl:4, Sayı:15, 2001, ss 41-43.
  • BOCOCK, Robert. Tüketim, Çev. İrem Kutluk, Ankara, Dost Yayınları, 1997.
  • DAĞTAŞ, Banu. Reklamı Okumak, Ankara, Ütopya Yayınları, 2003.
  • FEATHERSTONE, Mike. Postmodernizm ve Tüketim Kültürü, Çev. Mehmet Küçük, İstanbul, Ayrıntı Yayınları.
  • FISKE, John. “Shopping for Pleasure Malls, Power and Resistance”, The Consumer Society Reader, ed. Juliet Schor, Douglas B. Holt, The New Press, New York, 2000. pp. 306–331.
  • GURBİLEK, Nurdan. Vitrinde Yaşamak, İstanbul, Metis Yayınları, 1992.
  • KELLNER, Dauglas-J. Harms. “Toward A “Critical Theory of Advertising”,http://www.uta.edu/huma/illuminations/kell6.htm, (25.10.2003).
  • KIRAY, Mübeccel, “Modern Şehirlerin Gelişmesi ve Türkiye’ye Has Bazı Eğilimler, Toplumbilim Yazıları, No:7, Ankara, Gazi niversitesi Yayınları.
  • KONGAR, Emre. 12 Eylül Kültürü, 3. Baskı, İstanbul, Remzi Kitabevi.
  • MELLER, Elizabeth Helen. Leisure and the Changing City 1870-1914, Londra: Routledge and Paul, 1976.
  • OSKAY, Ünsal. “Kent ve Kentlilik Üzerine”, Varlık, Sayı: 1036, Ocak 1994, ss. 2-7.
  • OSKAY, Ünsal. XIX. Yüzyıldan Günümüze Kitle İletişiminin Kültürel İşlevleri. Ankara: A.Ü. Siyasal Bilgiler Fakültesi Yayınları: 495. 1982.
  • RITZER, George. Büyüsü Bozulmuş Dünyayı Büyülemek, Çev. Şen Süer Kaya, İstanbul, Ayrıntı Yayınları, 2000.
  • SENNETT, Richard. Kamusal İnsanın Çöküşü. Çev: Serpil Durak-Abdullah Yılmaz. İst: Ayrıntı Yay. 1996.
  • SIMMEL, Georg. “Metropol ve Zihinsel Yaşam”, Çev. Celal A. Kanat, Defter, Sayı:16, Nisan-Temmuz 1991.
  • SLATER, Don. “ Going Shopping: Markets, Crowds and Consumption”, ed. Roger Rosenblatt. Consuming Desires: Consumption, Culture and the Pursuit of Happiness, 1993, Washington, Island Press.
  • TUNÇ, Ayfer. “Yoksunluktan yoksulluğa”, Birikim, Aralık 2001- Ocak 2002, ss. 50-54.
  • VOYCE, Malcolm.“Shopping Malls in Australia”, Journal of Sociology, Vol. 42, No: 3, 2006, pp. 269–286.
  • WILLIAMS, Rosalind. “The Dream of Mass Consumption, ed. Chandra Mukerji-Micheal Schudson, Rethinking Popular Culture: Contemproray Perspectives in Cultural Studies, 1991, California, California University Press, ss. 198-204.

TÜKETİM KÜLTÜRÜNÜN GÖLGESİNDE KENTLER

Year 2009, Volume: 27 Issue: 2, 203 - 215, 11.03.2015

References

  • ARGIN, Şükrü. “Boş Zamanın Toplumsal Anlamı Üzerine Notlar”, Birikim, Sayı:43, 1992, ss. 37.
  • BAUDRILLARD, Jean.“Bir Tüketim Kuramı Üzerine”, Çev.Olcay Kunal, Cogito, Sayı:5, 1995, s.98.
  • BELGE, Murat. “Türkiye’de Gündelik Hayat”, Cumhuriyet Dönemi Türkiye Ansiklopedisi, Cilt 3, 1983, İstanbul, İletişim Yayınları.
  • BENJAMİN, Walter. Pasajlar. Çev: Ahmet Cemal. İst: Yapı Kredi Yay. 1993.
  • BÜKEN, Gülriz. “Amerikan Popüler Kültürünün Türkiye’de Yayılışına Karşı Tepkisel Düşünceler”, Doğu-Batı, Yıl:4, Sayı:15, 2001, ss 41-43.
  • BOCOCK, Robert. Tüketim, Çev. İrem Kutluk, Ankara, Dost Yayınları, 1997.
  • DAĞTAŞ, Banu. Reklamı Okumak, Ankara, Ütopya Yayınları, 2003.
  • FEATHERSTONE, Mike. Postmodernizm ve Tüketim Kültürü, Çev. Mehmet Küçük, İstanbul, Ayrıntı Yayınları.
  • FISKE, John. “Shopping for Pleasure Malls, Power and Resistance”, The Consumer Society Reader, ed. Juliet Schor, Douglas B. Holt, The New Press, New York, 2000. pp. 306–331.
  • GURBİLEK, Nurdan. Vitrinde Yaşamak, İstanbul, Metis Yayınları, 1992.
  • KELLNER, Dauglas-J. Harms. “Toward A “Critical Theory of Advertising”,http://www.uta.edu/huma/illuminations/kell6.htm, (25.10.2003).
  • KIRAY, Mübeccel, “Modern Şehirlerin Gelişmesi ve Türkiye’ye Has Bazı Eğilimler, Toplumbilim Yazıları, No:7, Ankara, Gazi niversitesi Yayınları.
  • KONGAR, Emre. 12 Eylül Kültürü, 3. Baskı, İstanbul, Remzi Kitabevi.
  • MELLER, Elizabeth Helen. Leisure and the Changing City 1870-1914, Londra: Routledge and Paul, 1976.
  • OSKAY, Ünsal. “Kent ve Kentlilik Üzerine”, Varlık, Sayı: 1036, Ocak 1994, ss. 2-7.
  • OSKAY, Ünsal. XIX. Yüzyıldan Günümüze Kitle İletişiminin Kültürel İşlevleri. Ankara: A.Ü. Siyasal Bilgiler Fakültesi Yayınları: 495. 1982.
  • RITZER, George. Büyüsü Bozulmuş Dünyayı Büyülemek, Çev. Şen Süer Kaya, İstanbul, Ayrıntı Yayınları, 2000.
  • SENNETT, Richard. Kamusal İnsanın Çöküşü. Çev: Serpil Durak-Abdullah Yılmaz. İst: Ayrıntı Yay. 1996.
  • SIMMEL, Georg. “Metropol ve Zihinsel Yaşam”, Çev. Celal A. Kanat, Defter, Sayı:16, Nisan-Temmuz 1991.
  • SLATER, Don. “ Going Shopping: Markets, Crowds and Consumption”, ed. Roger Rosenblatt. Consuming Desires: Consumption, Culture and the Pursuit of Happiness, 1993, Washington, Island Press.
  • TUNÇ, Ayfer. “Yoksunluktan yoksulluğa”, Birikim, Aralık 2001- Ocak 2002, ss. 50-54.
  • VOYCE, Malcolm.“Shopping Malls in Australia”, Journal of Sociology, Vol. 42, No: 3, 2006, pp. 269–286.
  • WILLIAMS, Rosalind. “The Dream of Mass Consumption, ed. Chandra Mukerji-Micheal Schudson, Rethinking Popular Culture: Contemproray Perspectives in Cultural Studies, 1991, California, California University Press, ss. 198-204.
There are 23 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Filiz Aydoğan This is me

Publication Date March 11, 2015
Submission Date March 4, 2014
Published in Issue Year 2009 Volume: 27 Issue: 2

Cite

APA Aydoğan, F. (2015). TÜKETİM KÜLTÜRÜNÜN GÖLGESİNDE KENTLER. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 27(2), 203-215.
AMA Aydoğan F. TÜKETİM KÜLTÜRÜNÜN GÖLGESİNDE KENTLER. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;27(2):203-215.
Chicago Aydoğan, Filiz. “TÜKETİM KÜLTÜRÜNÜN GÖLGESİNDE KENTLER”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 27, no. 2 (March 2015): 203-15.
EndNote Aydoğan F (March 1, 2015) TÜKETİM KÜLTÜRÜNÜN GÖLGESİNDE KENTLER. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 27 2 203–215.
IEEE F. Aydoğan, “TÜKETİM KÜLTÜRÜNÜN GÖLGESİNDE KENTLER”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 27, no. 2, pp. 203–215, 2015.
ISNAD Aydoğan, Filiz. “TÜKETİM KÜLTÜRÜNÜN GÖLGESİNDE KENTLER”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 27/2 (March 2015), 203-215.
JAMA Aydoğan F. TÜKETİM KÜLTÜRÜNÜN GÖLGESİNDE KENTLER. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;27:203–215.
MLA Aydoğan, Filiz. “TÜKETİM KÜLTÜRÜNÜN GÖLGESİNDE KENTLER”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 27, no. 2, 2015, pp. 203-15.
Vancouver Aydoğan F. TÜKETİM KÜLTÜRÜNÜN GÖLGESİNDE KENTLER. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;27(2):203-15.

Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International

by-nc.png